Gå til innhold

Hvor får man kjøpt de fineste skoene til en grei pris?

Anbefalte innlegg

Gjest Skogal!
Skrevet

Hei Folkens,

Jeg er en nyfrelst skogal jente! :kul: Ønsker å kjøpe moteriktige, men komfertable sko. I hvilke butikker handler dere sko? Noen andre som er opptatt av accessories som belter, smykker og vesker??

Huff, jeg burde shoppe mindre, tenk så mange penger jeg kunne ha spart. Men problemet mitt er at jeg ikke klarer å gå med det samme flere ganger :roll

Ja, så fortell i vei:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg er også sko-gal, og handler altfor mange par i året... :oops: :ler:

Jeg liker Bianco-butikkene, og DNA-butikkene.

Har også funnet en kjempebra nettside man kan bestille fra, www.2sko.no !

Helt trygt å kjøpe der, og får du feil str, er det heller ingen problem å bytte!

Vet ikke hvor du bor, men er også en kjempefin sko-butikk i grensen (tror jeg) i Oslo, ganske liten med veldig lite vindu (lett å overse), men med masse tøffe sko!

Gjest Skogal
Skrevet

Dna, er det din sko du mener??

Gjest Gjesta
Skrevet
Dna' date=' er det din sko du mener??[/quote']

DNA er en egen kjede, men hvor de finnes utenom Oslo er jeg sannelig ikke sikker på.

Gjest Gjest
Skrevet
Dna' date=' er det din sko du mener??[/quote']

Nei, en egen butikk som heter DNA sko..

Vet de har butikker i Molde, på Ski Storsenter og på Aker Brygge.

Skrevet

dna finnes i kristiansand også

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du er ute etter billige sko så er nok Din Sko det jeg vil anbefale. Veldig billig og masse kule sko

Skrevet

Bronx har fine og kule sko av god kvalitet og ikke minst i skinn! De er ikke så alt for dyre heller. I Oslo har de egen butikk i lille-grensen. Ellers selges de i enkelte kjeder også, men utvalget der er dårligere.

Din sko har billige sko, men mye dårlig. De har mange sko i plastikk som verken ser bra ut eller føles bra.

Skrevet

DNA har butikker over 'hele landet'.

Bronx har veldig mye fint ja!

Det enkleste da er jo å handle fra lillevinkelsko.no på nettet, de samme som har skobutikkene i Oslo. Der har de et variert utvalg, mye fra Bronx.

Gjest Virvel
Skrevet

DinSko er grei hvis du er inneforstått med at skoene ikke varer mer enn (maks!) en sesong. Wedins er et lite hakk opp i pris, men litt bedre kvalitet, og de har ofte mye fint. De har vesker og accessories også.

Skrevet

økonomisko kan faktisk ha noen kule sko,,ikke verdens beste kvalitet..men hvis du blir fort lei av sko,kan det være en grei plass å gå....spar kjøp har og i ny og ne kule sko..eller syns jeg din sko er best...feet me er en bra skobutikk og...mye tøffe sko til overkommelige priser :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...