AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Har vært sammen med min kjære i snart 1 år. Noen vil si at jeg er heldig da min kjære faktisk liker å ha sex. Problemet er at jeg ikke klarer å tilfredstille henne. For det første så kommer jeg altfor fort. Holder ikke ut lenge. Var en kveld jeg holdt ut ekstremt lenge, men det kan være på grunn av at vi hadde sex mange ganger den kvelden og jeg hadde drukket en del alkohol. Jeg føler meg ganske så udugelig når jeg kommer nesten med engang. Nå er det nesten 2 uker til vi møtes, og jeg skulle gjerne hatt noen tips. Anonymkode: bec1a...df5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Du kan trene deg opp til å vare mye lenger, det står masse tips på nettet. Men det tar noen måneder daglig trening Anonymkode: db96d...d9b 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Stag spray Anonymkode: 2d9d9...b0a
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Tydet vel på at det er fitta hennes som er for god😉også har du har vel mer krutt i kanonen? er ikke no galt i å komme flere ganger i løpet av akten syns nå jeg. Anonymkode: 7676b...d5e
Gjest Ludder Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Du har ikke eneansvaret for hennes tilfredsstillelse. Hva gjør hu for å bidra? Og selv om du kommer kan du vel gjøre andre ting som er godt for henne?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 Du sørger selvsagt for at hun kommer først!! Dette kan skje før dere har samleie. Anonymkode: ceeac...8a9 4
FluffyJuggernaut Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 Gi henne orgasme først, så kort samleie, så kos til du eventuelt er klar til runde nummer to. 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 Jeg som dame, hadde blitt glad og fornøyd, bare jeg fikk komme i det heletatt! Hvis du slikker og fingrer før akten, helt til hun kommer, forså penetrering til du kommer! Så er det en good deal!?🤔 Eller har hun og du et ønske om mer? Isåfall så kan du jo stoppe rett før du kommer, forså gå ned på henne, eller kose og tease, forså fortsette igjen, gjør dette noen ganger, så kanskje deg hjelper på å trenes opp til å holde ut lengre!? Anonymkode: b68bb...74e 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #9 Skrevet 18. desember 2019 Gi junior straff, kjeft på han, gi han spanskrøret, kanskje hersketeknikk og manipulasjon er tingen? Anonymkode: 2307c...bec
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #10 Skrevet 18. desember 2019 Bruk kondom, alle menn klager på nedsatt følsomhet og at de ikke kommer ved kondombruk. Anonymkode: 39365...7aa 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #11 Skrevet 18. desember 2019 Du kan vel hjelpe henne med å komme ved å bruke tunge eller finger? Jeg personlig liker ikke å komme før penetrering, for når jeg får orgasme så er jeg ferdig med sex. Er akkurat som en mann der. Anonymkode: b6056...05d 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #12 Skrevet 18. desember 2019 Takker for råd. Har prøvd dette med å slikke å fingre henne og det virker som at min kjære liker det. Men når jeg har holdt på en stund så tar hun bare hodet mitt opp, for at vi skal ha sex. Mulig vi burde "krydre" sexen litt. Er jo det samme hver gang. Kyssing, slikking, sug også sex. Enten jeg over henne eller omvendt. Anonymkode: bec1a...df5
Cinnamondiva Skrevet 18. desember 2019 #13 Skrevet 18. desember 2019 Kanskje penisring. Eller slikke og fingre henne
Cinnamondiva Skrevet 18. desember 2019 #14 Skrevet 18. desember 2019 En man burde vite hvordan de ærlig talt skal tilfredstille damen ellers er det en stor dumpegrunn 2
Gjest CamillaCollett Skrevet 18. desember 2019 #15 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takker for råd. Har prøvd dette med å slikke å fingre henne og det virker som at min kjære liker det. Men når jeg har holdt på en stund så tar hun bare hodet mitt opp, for at vi skal ha sex. Mulig vi burde "krydre" sexen litt. Er jo det samme hver gang. Kyssing, slikking, sug også sex. Enten jeg over henne eller omvendt. Anonymkode: bec1a...df5 Hvis hun tar hodet ditt opp betyr det at hun skjønner at hun ikke kommer til å komme, eller ikke vil komme på den måten. Snakker dere særlig sammen om dette? Du kan jo bare spørre henne. Det er veldig fint at du vil hun skal nyte sexen, men hun har også ansvar for det. Noe av det beste dere kan gjøre for forholdet deres er å venne dere til å snakke om dette.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #16 Skrevet 18. desember 2019 Du må droppe alle fingrene, kun tunge. Too much gjør det umulig. Anonymkode: d37c9...17d
FluffyJuggernaut Skrevet 18. desember 2019 #17 Skrevet 18. desember 2019 Om tunge eller fingre ikke fungerer, kanskje hun bruker mye vibrator på klitten når hun onanerer og trenger kraftigere stimulering, og det finnes mange små vibratorer som du kan bruke mens dere har sex. Om du kommer etter noen få jukk, så bruker du den før penetrering, også kan du penetrere samtidig som hun kommer å du får kjenner alle sammentrekningene og hun får den deilige følelsen ved å kjenne deg inni mens hun får orgasme. Men mest av alt så må dere snakke sammen når dere ikke har sex, slik at du kan ta opp at det plager deg at du ikke klarer å gi henne orgasmer. Og hun kan si hva som gjør at hun ikke kommer, og eventuelt om du kan gjøre noe annerledes. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #18 Skrevet 18. desember 2019 55 minutter siden, CamillaCollett said: Hvis hun tar hodet ditt opp betyr det at hun skjønner at hun ikke kommer til å komme, eller ikke vil komme på den måten. Snakker dere særlig sammen om dette? Du kan jo bare spørre henne. Det er veldig fint at du vil hun skal nyte sexen, men hun har også ansvar for det. Noe av det beste dere kan gjøre for forholdet deres er å venne dere til å snakke om dette. Dette tror jeg du er inne på noe. Nei, vi har egentlig ikke pratet om det. Helt ærlig så vet jeg ikke hvordan jeg skal ta det opp. Men er vel bare å si noe som dette. Jeg har lyst til at du skal nyte sexen også, er det noe jeg kan gjøre annerledes, noe nytt du vil prøve? Anonymkode: bec1a...df5
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #19 Skrevet 18. desember 2019 3 minutter siden, FluffyJuggernaut said: Om tunge eller fingre ikke fungerer, kanskje hun bruker mye vibrator på klitten når hun onanerer og trenger kraftigere stimulering, og det finnes mange små vibratorer som du kan bruke mens dere har sex. Om du kommer etter noen få jukk, så bruker du den før penetrering, også kan du penetrere samtidig som hun kommer å du får kjenner alle sammentrekningene og hun får den deilige følelsen ved å kjenne deg inni mens hun får orgasme. Men mest av alt så må dere snakke sammen når dere ikke har sex, slik at du kan ta opp at det plager deg at du ikke klarer å gi henne orgasmer. Og hun kan si hva som gjør at hun ikke kommer, og eventuelt om du kan gjøre noe annerledes. Du det kan jo tenkes at du har rett i det der. Må nok prate om dette, vet ikke hvorfor jeg ikke prater om det. Er da ikke noe skummelt eller flaut. Anonymkode: bec1a...df5
Gjest CamillaCollett Skrevet 18. desember 2019 #20 Skrevet 18. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette tror jeg du er inne på noe. Nei, vi har egentlig ikke pratet om det. Helt ærlig så vet jeg ikke hvordan jeg skal ta det opp. Men er vel bare å si noe som dette. Jeg har lyst til at du skal nyte sexen også, er det noe jeg kan gjøre annerledes, noe nytt du vil prøve? Anonymkode: bec1a...df5 Ja, si det! Det kan hende det er litt kleint å snakke om i starten, men det er en vanesak. Alle er ikke vant til å snakke om sex. Dere kan jo starte i det små: Spør henne om hva hun liker at du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå