AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Bare for å passe på. Ikke voldsomt vakthold altså😄. Men følge litt med. Anonymkode: c46c5...f28
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Selv en gullfisk kan passe på, så da tror jeg en labrador kan det også. Anonymkode: bada7...2ec 1
Leo Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 De fleste hunder er gode vakthunder siden de gjerne oppfatter lyder og bevegelser raskere enn oss. Hvis du vil at hunden skal varsle så er det bare å belønne den atferden. På den annen side bør du tenke deg godt om før du gjør det for du vil sannsynligvis ikke ha en hund som varsler i tide og utide. Både fordi hunden kan bli stresset av det og fordi det i Norge (heldigvis) er svært sjelden det oppstår situasjoner som du har et reelt behov for å bli varslet om. 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Tror jeg ville valgt en annen rase hvis jeg ønsket vakthund... Den eneste personen labbisen min bjeffet på, var guttungen som solgte VG på dørene om søndagen. Anonymkode: 97f1f...59f
Kvartz Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 En av de tingene som er fint med labradoren er at de varsler sjelden eller aldri.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 Hva legger du i "god vakthund" da? En som varsler på lyder, eller en som maltrakterer en uvedkommen gjest? Anonymkode: 9f42d...95e
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 Jegvet om flere labbiser som varsler når det er folk på tomta. Men det er litt lotto om du får en varsler eller ikke. De fleste labbiser varlser jo ikke. Men regner med du også har andre kvaliteter du ser etter i en hund? Hva tenker du bruke den til? Anonymkode: 41b2c...7ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå