AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Er invitert hjem til egen familie noen timer unna med bil, og hjem på julaften til eksen, familien hans og datteren min. Velger jeg eksen, blir jeg alene 1 og 2 juledag også (må på jobb 3 juledag). Velger jeg familie kan jeg kjøre hjem igjen 2 juledag. Skulle egentlig feire med kjæresten, men han kommer ikke hjem til jul allikevel. Det betyr jo mye for barna at mamma og pappa kan feire ilag? Anonymkode: 62b56...750
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Hvirfor kan ikke du dra til dine foreldre tidlig 1 juledag, eller julaften når ungen er lagt seg? To timer hadde jeg lett kjørt for. Eller spurt om p få være hos eksen de andre dagene og. Jeg hadde fått vært med barnefar sin familie (vi er ikke sammen og vi begge har ny kjæreste) vis jeg spurte om å få være der så jeg slipper være aleine. Anonymkode: c9538...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Vi feiret bare de to første julaftene sammen etter bruddet. Etter dette føltes det helt unaturlig og vi praktiserte annenhver jul. Jeg tror ikke nødvendigvis det beste alltid er å feire jul sammen. Neste år er det din tur til å ha julen! Anonymkode: 1efda...a33
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvirfor kan ikke du dra til dine foreldre tidlig 1 juledag, eller julaften når ungen er lagt seg? To timer hadde jeg lett kjørt for. Eller spurt om p få være hos eksen de andre dagene og. Jeg hadde fått vært med barnefar sin familie (vi er ikke sammen og vi begge har ny kjæreste) vis jeg spurte om å få være der så jeg slipper være aleine. Anonymkode: c9538...cc9 Et par timer var underdrivelse, fire timer er mer riktig. I bil. Anonymkode: 62b56...750
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 Hadde lett sittet alene 1.og 2. For å feire jul med datteren min. Har du bil er det jo bare og ombestemme seg og hive seg i bilen og kjøre hjem til familie etter julaften. Anonymkode: b472a...9d0 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 Jeg hadde kost meg hjemme alene alle dagene. Og stolt på at datteren min har en fin jul hos sin far. Anonymkode: 3e11d...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå