AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Jeg bruker clearblue fertilitetsmonitor, og jeg pleier å få positiv for ggløsning på dag 14 og 15. Men nå i desember fikk jeg positiv på dag 19 og 20 som er bare 6 - 7 dager før mens. Og har hatt veldig slimete utflod siden dag 15 fram til dag 19, har også hatt mye mens smerter fra dag 17 til i dag (som er dag 22) og de to siste dagene har den vært mye kraftigere enn jeg pleier ha ved mens, pleier jo å kjenne litt under eggløsning, men nå er det mye kraftigere. Så kan den eggløsningstesten være feil, at jeg egentlig har hatt den tidligere og jeg nå har festesmerter? For forrige svangerskapet hadde jeg også menssmerter som var mye kraftigere enn jeg pleier. Er det mulig at det blir feil på resultatet på eggløsningstesten med fertilitetsmonitoren? Håper på å få positiv graviditetstest i gulegave 🤞 Anonymkode: 14bc5...326
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg bruker clearblue fertilitetsmonitor, og jeg pleier å få positiv for ggløsning på dag 14 og 15. Men nå i desember fikk jeg positiv på dag 19 og 20 som er bare 6 - 7 dager før mens. Og har hatt veldig slimete utflod siden dag 15 fram til dag 19, har også hatt mye mens smerter fra dag 17 til i dag (som er dag 22) og de to siste dagene har den vært mye kraftigere enn jeg pleier ha ved mens, pleier jo å kjenne litt under eggløsning, men nå er det mye kraftigere. Så kan den eggløsningstesten være feil, at jeg egentlig har hatt den tidligere og jeg nå har festesmerter? For forrige svangerskapet hadde jeg også menssmerter som var mye kraftigere enn jeg pleier. Er det mulig at det blir feil på resultatet på eggløsningstesten med fertilitetsmonitoren? Håper på å få positiv graviditetstest i gulegave 🤞 Anonymkode: 14bc5...326 Kan høres ut som eggløsningen kom litt senere denne gangen. Det er vanlig at det kan skje. Lykke til Anonymkode: 1ba01...575
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan høres ut som eggløsningen kom litt senere denne gangen. Det er vanlig at det kan skje. Lykke til Anonymkode: 1ba01...575 Jeg har hørt at det er veldig lite sannsynlig at eggløsning skal komme så sent i syklusen, stemmer ikke dette altså? 😊 Anonymkode: 14bc5...326
Patriotpaula Skrevet 19. desember 2019 #4 Skrevet 19. desember 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hørt at det er veldig lite sannsynlig at eggløsning skal komme så sent i syklusen, stemmer ikke dette altså? 😊 Anonymkode: 14bc5...326 Det et nok veldig individuelt. Jeg har EL mellom syklusdag 21-25, det har hendt at den har vært enda senere også
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #5 Skrevet 19. desember 2019 Anbefaler å lese boken "Taking charge of your fertility". Den lærte meg mye om eggløsning og overbeviste meg om at temperaturmåling var den eneste sikre måten å vite når den har vært. Anonymkode: 8ad4a...50b 1
Vestalinn Skrevet 19. desember 2019 #6 Skrevet 19. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler å lese boken "Taking charge of your fertility". Den lærte meg mye om eggløsning og overbeviste meg om at temperaturmåling var den eneste sikre måten å vite når den har vært. Anonymkode: 8ad4a...50b Støtter denne Boken er fantastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå