AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #21 Del Skrevet 18. desember 2019 Vi har Stormberg Kullen. Den er ekstremt slitesterk – men da blir den også litt stivere. Vi har også Didriksson Migisi, som er slitesterk og mye mykere enn Kullen. Anonymkode: 504b1...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #22 Del Skrevet 18. desember 2019 Anbefaler didrikson til unger på storbarn. (Eller isbjørn of sweden til de som bor skikkelig kalde steder). Vi har wheatjakker og er veldig fornøyd med dem, men har ikke prøvd dressene. Anonymkode: 3c354...b34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #23 Del Skrevet 18. desember 2019 Jeg har ikke barn, men jeg har hørt flere foreldre skryte av Didrikssons vinterdresser, fordi de er varme og slitesterke. Anonymkode: 5d73c...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #24 Del Skrevet 18. desember 2019 Min erfaring: Wheat funket for toåringen, som er en stille og forsiktig type. På femåringen var den årets bomkjøp, stoffet er definitivt ikke lagd for unger som er høyt og lavt og klatrer i trær osv. Fikk rifter med en gang og var ødelagt etter to måneder. Never again. Anonymkode: 0cd23...0aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 18. desember 2019 #25 Del Skrevet 18. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jenta mi er tynn og lita, men har tydeligvis spist flaggstangfrø i sommer og skutt til værs. Måtte ha str 110 i ny Reimadress nå (kjøpte på tilbud, for å ha to dresser). Vi får evt. dra på Barnas Hus og se på den Reflex-dressen, for jeg vet det er mange dresser som er veldig stive og ekle. Der kan vi ha ulik smak 😅 TS Anonymkode: 85a98...b99 Synes bardu er god og myk, særlig den nyeste. Vi har likt den bedre enn reima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #26 Del Skrevet 18. desember 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Isbjørn of sweden er best. Anonymkode: f09fe...9fa Enig! Synes den er veldig god. Anonymkode: e74e8...f03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #27 Del Skrevet 19. desember 2019 Wheat er super er min erfaeing, reima derimot.. Anonymkode: dd55d...df3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #28 Del Skrevet 19. desember 2019 Anbefaler Trolldresser. Har ikke brukt annet til mine barn. Myke, vind- og vanntette, 3-i-1 med ullfleecedress som kan tas ut og brukes separat. Mener de er produsert i Norge. De var veldig populære da tenåringen min var barn, men det virker som de er mindre brukt nå. Og det er synd, for de er virkelig gode. Og så slipper man å kjøpe høst/vårdress, for man tar bare ut ullfleecedressen når det er mildere i været. https://www.barnihagen.no/brand.html/troll-collection Anonymkode: 20f68...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #29 Del Skrevet 19. desember 2019 Sønnen min har Wheat dress. Arvet etter storebror, så den er brukt til 2 barn. Han har aldri blitt våt og den er ikke slitt i det hele tatt. Har Reima Stavanger i tillegg, ingen forskjell på dem i kvalitet, men Wheat er kanskje hakket varmere pga fleecefor inni på deler av dressen. Kan hende du har en annen variant eller at det er noe feil med den Anonymkode: 2b49a...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #30 Del Skrevet 20. desember 2019 Jeg har reklamert og får pengene tilbake! Heldigvis god service fra Babyshop 😊 TS Anonymkode: 85a98...b99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #31 Del Skrevet 20. desember 2019 Så rart hvor forskjellige tilbakemeldinger man får. Vi har fått veldig mye skryt for Wheat vinterdress fra barnehagen både på liten og stor avdeling. Anonymkode: 65f2f...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå