AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Del Skrevet 18. desember 2019 Hadde hørt så mye godt om disse dressene og var spent da jeg fikk den i posten. Reagerte med det samme jeg tok den ut av pakken at stoffet virket lite slitesterkt, og det fikk jeg bekreftet etter at dattera har lekt seg noen dager. Den er allerede nedslitt i bakenden og har fått 2 stygge og én liten rift bak på rumpa. Har vi fått et dårlig parti eller er dressen rett og slett så dårlig? Mistenker at dette er en "byvandring"-dress ment for pent og varmt design, og ikke aktiv lek... Anonymkode: 85a98...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Del Skrevet 18. desember 2019 Vi hadde Wheat som den første dressen i str 80, og var veldig fornøyd. Men da satt hun stortsett i ro på akebrett da, så muligheten for slitasje var ikke stor. Nå har hun Mini a ture (som jeg føler litt er samme greien?) og er fortsatt veldig fornøyd. De i barnehagen sier også at de synes hun har den beste dressen av barna. God og varm, myk og lett så hun enkelt kan bevege seg, og ikke minst klare å reise seg opp når hun faller. Anonymkode: 68312...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Del Skrevet 18. desember 2019 Vi er på andre sesongen med samme wheat-dress, uten synlig slitasje (3-åring). Veldig fornøyd. Kan du ha kjøpt noe pirat-greier? Anonymkode: c9338...f25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Del Skrevet 18. desember 2019 Flere unger som har Wheat-dresser på jobben min, og de fins jo ikke vanntette. De som har Reima eller andre merker blir ikke så våte igjennom som de som har Wheat. Anonymkode: d85bb...00c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Del Skrevet 18. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi hadde Wheat som den første dressen i str 80, og var veldig fornøyd. Men da satt hun stortsett i ro på akebrett da, så muligheten for slitasje var ikke stor. Nå har hun Mini a ture (som jeg føler litt er samme greien?) og er fortsatt veldig fornøyd. De i barnehagen sier også at de synes hun har den beste dressen av barna. God og varm, myk og lett så hun enkelt kan bevege seg, og ikke minst klare å reise seg opp når hun faller. Anonymkode: 68312...37e Datteren min er 4, snart 5, så hun er nok mye mer aktiv enn en ettåring. Men når en selger dresser til unger i str 4-5 år bør den da tåle en fireåring i lek 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Flere unger som har Wheat-dresser på jobben min, og de fins jo ikke vanntette. De som har Reima eller andre merker blir ikke så våte igjennom som de som har Wheat. Anonymkode: d85bb...00c 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi er på andre sesongen med samme wheat-dress, uten synlig slitasje (3-åring). Veldig fornøyd. Kan du ha kjøpt noe pirat-greier? Anonymkode: c9338...f25 Vi er veldig godt fornøyd med vanntettheten. Vi hadde en ufôret parkdress fra Wheat i høst og den var veldig bra! Men slitestyrken på denne vinterdressen var rett og slett for dårlig, altså. Vi går nok tilbake til Reima, selv om de koster. TS Anonymkode: 85a98...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma89 Skrevet 18. desember 2019 #6 Del Skrevet 18. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere unger som har Wheat-dresser på jobben min, og de fins jo ikke vanntette. De som har Reima eller andre merker blir ikke så våte igjennom som de som har Wheat. Anonymkode: d85bb...00c Har reima stavanger. Frøkna er aktiv, og herjer ute. Ser ikke slitasje på dressen, og den holder henne tør og varm. Vi kommer aldri til å kjøpe noe annet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Del Skrevet 18. desember 2019 Er forresten ikke i tvil om at det er ekte Wheat. Den ble kjøpt hos Babyshop. TS Anonymkode: 85a98...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Del Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, Emma89 skrev: Har reima stavanger. Frøkna er aktiv, og herjer ute. Ser ikke slitasje på dressen, og den holder henne tør og varm. Vi kommer aldri til å kjøpe noe annet Vi har brukt den vi også, helt til vi kom over en dress som visstnok skulle være bra til en billigere pris... Kommer aldri til å kjøpe noe annet enn Reima igjen! TS Anonymkode: 85a98...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 18. desember 2019 #9 Del Skrevet 18. desember 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datteren min er 4, snart 5, så hun er nok mye mer aktiv enn en ettåring. Men når en selger dresser til unger i str 4-5 år bør den da tåle en fireåring i lek Vi er veldig godt fornøyd med vanntettheten. Vi hadde en ufôret parkdress fra Wheat i høst og den var veldig bra! Men slitestyrken på denne vinterdressen var rett og slett for dårlig, altså. Vi går nok tilbake til Reima, selv om de koster. TS Anonymkode: 85a98...b99 Vil tipse om reflex bardu, knall god dress til halve prisen av reima😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #10 Del Skrevet 18. desember 2019 7 minutter siden, Minlillelykke skrev: Vil tipse om reflex bardu, knall god dress til halve prisen av reima😊 Den har også testet dårlig på slitestyrke Anonymkode: 85a98...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 18. desember 2019 #11 Del Skrevet 18. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Den har også testet dårlig på slitestyrke Anonymkode: 85a98...b99 Vår 4 åring er på dress nr 3 nå, hvor lillesøster arver. 4 åringen er en veldig aktiv kar. Våre bærer ikke preg av slitasje, forutenom strikkene under foten. Det er vår favorittdress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #12 Del Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, Minlillelykke skrev: Vår 4 åring er på dress nr 3 nå, hvor lillesøster arver. 4 åringen er en veldig aktiv kar. Våre bærer ikke preg av slitasje, forutenom strikkene under foten. Det er vår favorittdress. Hvordan er passformen og størrelsen? Anonymkode: 85a98...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 18. desember 2019 #13 Del Skrevet 18. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan er passformen og størrelsen? Anonymkode: 85a98...b99 Passformen er god, begge mine er litt kraftige og lange. 4 åringen har dress i 116 nå, den holder ut 2020 vinteren😊 Vi pleier å gå opp en str på alt nytt vi kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #14 Del Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, Minlillelykke skrev: Passformen er god, begge mine er litt kraftige og lange. 4 åringen har dress i 116 nå, den holder ut 2020 vinteren😊 Vi pleier å gå opp en str på alt nytt vi kjøper Jenta mi er tynn og lita, men har tydeligvis spist flaggstangfrø i sommer og skutt til værs. Måtte ha str 110 i ny Reimadress nå (kjøpte på tilbud, for å ha to dresser). Vi får evt. dra på Barnas Hus og se på den Reflex-dressen, for jeg vet det er mange dresser som er veldig stive og ekle. Der kan vi ha ulik smak 😅 TS Anonymkode: 85a98...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #15 Del Skrevet 18. desember 2019 Jobber i barnehage. Wheat-dresser er de dressene vi har dårligst erfaring med. Ikke vanntette en plass (tåler ikke være ute i de hvis det er litt fuktig i gresset feks), barna som bruker disse er veldig ofte kalde og må kles GODT under dem. Erfarer også at glidelåsene fort blir ødelagte på dette merket... de dressene vi har absolutt best erfaring med er Reima og Polarn o Pyret. Anonymkode: 18770...5af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #16 Del Skrevet 18. desember 2019 Isbjørn of sweden er best. Anonymkode: f09fe...9fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma89 Skrevet 18. desember 2019 #17 Del Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har brukt den vi også, helt til vi kom over en dress som visstnok skulle være bra til en billigere pris... Kommer aldri til å kjøpe noe annet enn Reima igjen! TS Anonymkode: 85a98...b99 Der skjønner jeg godt. Du får ha den andre dressen i reserve, hvis den andre er våt, og frøkna vil ut igjen 🤗🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #18 Del Skrevet 18. desember 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Hadde hørt så mye godt om disse dressene og var spent da jeg fikk den i posten. Reagerte med det samme jeg tok den ut av pakken at stoffet virket lite slitesterkt, og det fikk jeg bekreftet etter at dattera har lekt seg noen dager. Den er allerede nedslitt i bakenden og har fått 2 stygge og én liten rift bak på rumpa. Har vi fått et dårlig parti eller er dressen rett og slett så dårlig? Mistenker at dette er en "byvandring"-dress ment for pent og varmt design, og ikke aktiv lek... Anonymkode: 85a98...b99 De mest slitesterke dressene er de som har ytterstoff av polyamid, ikke av polyester. Samtidig er disse ofte litt stivere, så særlig for de minste barna så blir det en aveining mellom høy slitestyrke og god bevegelighet. (Reima oppgir slitestyrke på dressene sine, på nettsiden). Anonymkode: f6f64...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #19 Del Skrevet 18. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De mest slitesterke dressene er de som har ytterstoff av polyamid, ikke av polyester. Samtidig er disse ofte litt stivere, så særlig for de minste barna så blir det en aveining mellom høy slitestyrke og god bevegelighet. (Reima oppgir slitestyrke på dressene sine, på nettsiden). Anonymkode: f6f64...c15 De minste barna trenger ikke den slitestyrken, så da er myk dress best 😊 Vi er veldig fornøyd med Reima Stavanger, da den er slitesterk uten å være for stiv. Men som sagt, de koster en del. TS Anonymkode: 85a98...b99 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #20 Del Skrevet 18. desember 2019 Anbefaler Reflex Hovden. Både 5 åringen og 2 åringen min har den. 5 åringen er aktiv. Dressen er myk i stoffet og behagelig å ha på. Har ikke opplevd at de har blitt våte. Ikke fått noe negative tilbakemeldinger fra barnehagen heller. Den er på salg hos Barnas Hus nå til 359kr. Et kupp! Anonymkode: a0874...e14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå