Trampe Skrevet 31. mai 2005 #21 Skrevet 31. mai 2005 Kjærleik er et vakkert ord ja. Jeg liker også nydelig og deilig. Og så er jeg veldig enig med Bille at mamma er det fineste ordet jeg vet om.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #22 Skrevet 31. mai 2005 Kjærlighet Kjæreste Nyfødt Blomster Himmel
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #23 Skrevet 31. mai 2005 Jøsses, (eh - jeg merker meg også at jeg har fått oppheng i ordet 'jøsses' i det senere så det burde kansje være med på listen min) Nå er det kommet mange fine ord her :-) Nattsvermer eller Nattsvermar Hengekøye Nyfødt - og jeg supplerer med, Klaver Humle Honning Eple Blå Hav Dråpe Mmm Syriner Sveve Eldes Regnbue Himmelhvelv Undre Katt Kinesikk Sweet!
Fat Sally Lee Skrevet 1. juni 2005 #28 Skrevet 1. juni 2005 Sommer, vinter, høst og vår Hav Liv Nærhet
Gjest Stjerna Skrevet 1. juni 2005 #30 Skrevet 1. juni 2005 *Gaffel* Si det fort flere ganger. Helt nydelig.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #31 Skrevet 1. juni 2005 Jeg vil gjerne supplere med 3 til! Glede eller Gleda, på ekte Eidsvågs vis Og så liker jeg ordet, Overnatte - veldig godt
Gjest siri piri Skrevet 1. juni 2005 #32 Skrevet 1. juni 2005 det tyske ordet 'liebe' er mitt favorittord. ellers liker jeg lyden av ordet 'klamydia', men ikke betydningen. 'ymse' er også fint
Gjest Apoplexia cerebri Skrevet 1. juni 2005 #34 Skrevet 1. juni 2005 Apoptose (lat. celledød) Sternum (lat. brystbein) Fått en forkjærlighet for latinsk for tiden.
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2005 #36 Skrevet 1. juni 2005 Nudeli (min kjæres måte å si nydelig til meg) Sommer Myk Kirsebær Herlig Oliven Man (som på hesten) Dyne også glemte jeg: Vanilje.
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #37 Skrevet 2. juni 2005 Nudeli (min kjæres måte å si nydelig til meg) Sommer Myk Kirsebær Herlig Oliven Man (som på hesten) Dyne også glemte jeg: Vanilje. :o Rosin! Jeg stemmer i :-) Dyne og Vanilje Vidunderlig!
*Lene* Skrevet 2. juni 2005 #38 Skrevet 2. juni 2005 - Nydelig - Vakker - Himmel - .... (navnet til sønnen min)
Gjest Gjesten Skrevet 2. juni 2005 #39 Skrevet 2. juni 2005 Vakker er et av de fineste ordene jeg vet om, mye fordi en jeg var veldig forelsket i en gang sa det på så fin måte..Ellers syns jeg navnet på mannen min klinger så godt når han sier det... :-) (En annen ting min store forelskelse pleide å si var "hade a" på en veldig bestemt måte....var også fint)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå