Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 Ja, jeg kjeder meg litt, så tenkte å finne ut hvilke ord folk synes er finest! Jeg liker disse ordene godt: -elske -liljekonvall -pangolin -soffocone (faktisk italienske ordet på blowjob, men synes det klinger bra ) Noen andre forslag?
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Egentlig de fleste ord uten r. Liker ikke r, men det blir liksom litt rart å droppe den.
Gjest Valhalla Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Egentlig de fleste ord uten r. Liker ikke r' date= men det blir liksom litt rart å droppe den. Du kan gjøre som jeg gjorde nesten til jeg var 6, bytte ut med L
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 Ja, men ulemplen er at jeg er hverken blond eller utlending. Faktisk er jeg fra sørlandet, så det ville jo virke litt rart. Kan jo alltids fake på meg en taleleif, da.
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #7 Skrevet 31. mai 2005 Jeg er glad i sammenhenger. De fleste ord kan jo være fine, dersom satt inn i en fin sammenheng. Her om dagen var jeg ute å gikk for eksempel, og da kom jeg til en stor hvitmalt vegg hvor noen hadde sprayet ordet 'alene' i sort. Jeg ble stående å se på det lenge. Jeg lekte med tanken om at det kansje var en invandrer gutt eller jente som følte seg 'alene'. Sort blandt alle de hvite. Ikke vet jeg. Kansje var det det. Ellers kommer jeg akkurat nå på at jeg liker ordet 'pust' Og enig med deg, Samantha. 'Deilig' er et deilig ord
Gjest Gjesta Skrevet 31. mai 2005 #8 Skrevet 31. mai 2005 -Kjærleik, ikke kjærlighet! -Tulipan(er). Kommer ikke på mer, jeg.
Gjest GreenSky Skrevet 31. mai 2005 #9 Skrevet 31. mai 2005 På engelsk er det i alle fall cellar door, i følge Donnie Darko (filmen).
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2005 #13 Skrevet 31. mai 2005 Vi kan ikke gi opp en så flott tråd med det første Jeg stemmer i for ord som; Plomme Skjønn Herlig Nydelig Vidunderlig Vakker Kjær Skjær Kjære Kjæreste Kysse Smyge Uendelig Vals Svai Elske Gråte Gåte Måne Skimre Betatt Natt Skatt
Gjest Gulltopp Skrevet 31. mai 2005 #16 Skrevet 31. mai 2005 Kjærlighet Deilig Katt Ømhet Myk Varm Joie de vivre Glad Sterk Vinternatt Dessuten er det ingenting som får meg til å smelte så effektivt som når en slektning jeg har sier "barnet mitt" eller "jenta mi" til meg. Og så synes jeg navnet mitt høres veldig pent ut når det sies av visse personer.
:-) anna Skrevet 31. mai 2005 #20 Skrevet 31. mai 2005 - Ungen min - perle - liljekonvall - hengekøye - sval bris - turkis - bok men oppriktig talt "kakkerlakk"... jeg får frysninger av å skrive ordet. Men så har ejg en viss fobi for biller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå