Gå til innhold

Misfornøyd med Manpower som arbeidsgiver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Manpower som arbeidsgiver, men er annet arbeidssted. Opplever det tungt å forholde seg til Manpower som en andre part. Mange er dessuten lite hyggelige og ting og de er veldig firkantet i forhold til regelverket sitt. Jeg er gradert sykemeldt akkurat nå og arbeidsplassen min er veldig forståelsesfull og villig til å legge til rette osv. Noe Manpower ikke er. Hva er deres erfaringer med Manpower? 

Anonymkode: 981fe...82a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet for manpower hos et annet firma i et halvt år og var kjempe fornøyd. Ordnede forhold, lønn på tiden, ikke vanskelig å få råd og veiledning. Sluttet fordi jeg fikk fast jobb en annen plass

Anonymkode: df46f...d7c

Skrevet

Forstår jeg godt, de fleste byråer er bare dritt.

Anonymkode: 4be3f...cb3

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med Manpower.

Anonymkode: f2c13...9d7

Skrevet

Har bare en erfaring, men den var dårlig. Var på møte hvor vi diskuterte bakgrunn, utdanning og erfaringen min. Det varte ganske lenge, mer enn 2 timer. Karen som "intervjuet" stilte veldig mange spørsmål om jeg var gift eller enslig, noe jeg ikke ville svare på så jeg prøvde å svare rundt det, men han spurte igjen og igjen. Når vi var ferdige ville fyren ta bilde av meg for "mappen min" men han tok det på telefonen sin som jeg synes var litt.. men samtidig er det sikkert vanlig. Så sa han at han hadde et oppdrag som kunne være passende for meg, det var på 6 uker i første omgang men de trengte noen kjapt og dette var perfekt for meg da jeg trengte mer erfaring og penger. Han sa han skulle på et møte nå men kunne ringe meg om ca. 1 time hvis det passet for meg å møte denne arbeidsgiveren. Jeg sa at det passet, så jeg ventet rundt om ute i Oslo, men det tok 1 time, 2 timer, 3 timer, og ingen ting. Etter 3 timer ringte jeg han, men han svarte ikke. Ga opp og møtte en venn i stedet, hørte aldri fra personen igjen. Prøvde å ringe en uke senere bare for å teste egentlig, men fyren tok ikke telefonen.

Jeg er ikke av det oppfatning at denne karen representerer hele Manpower i det hele tatt, men siden dette er min eneste erfaring med selskapet må jeg si det var dårlig, og jeg har unngått de siden. Jeg lurer fortsatt på hva som skjedde 😂

Anonymkode: cffb1...b17

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobbet for Manpower i flere omganger i flere år. Sluttet da jeg fikk tilbud om fast jobb det stedet jeg hadde vært Manpower-vikar. To ganger.

Jeg jobbet også for Manpower i Stockholm da jeg bodde der en periode på nitti-tallet. Ikke noe problem med dem da heller. Ordnede lønnsforhold og aldri forsinket betaling etc.

Anonymkode: 265a2...645

Skrevet

Hadde ok erfaringer med manpower selv, og hadde en konsulent som var dyktig til å følge opp. Nå var det ikke kjempevanskelige jobber, men følte hvertfall at h*n tok tak i ting. Jobbet også helt greie steder selv om det ikke var de mest spennende jobbene i verden. 

Høres litt merkelig ut at manpower er vanskelige, når den du jobber hos (som jo er Manpowers kunde) er fornøyde og er villige til å tilrettelegge, min erfaring var at Manpower stort sett var fornøyde hvis deres kunde var det. Hva slags tilrettelegging er det du har spurt om? 

Anonymkode: 4892a...ed4

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ok erfaringer med manpower selv, og hadde en konsulent som var dyktig til å følge opp. Nå var det ikke kjempevanskelige jobber, men følte hvertfall at h*n tok tak i ting. Jobbet også helt greie steder selv om det ikke var de mest spennende jobbene i verden. 

Høres litt merkelig ut at manpower er vanskelige, når den du jobber hos (som jo er Manpowers kunde) er fornøyde og er villige til å tilrettelegge, min erfaring var at Manpower stort sett var fornøyde hvis deres kunde var det. Hva slags tilrettelegging er det du har spurt om? 

Anonymkode: 4892a...ed4

Det var tilrettekegging I forhold til når på dagene jeg jobbet og når jeg skulle ha fri. Pga jobben min så er det vanskelig å gjøre dette fast. Det kommer an på en tredjepart når jeg bør være på jobb og når jeg ikke trengs. Dette var jeg  og arbeidssted enige om å ta uke for uke. Manpower mente dette ikke var ok å ville ha faste tider som jo egentlig var umulig. Når arbeidsstedet forklarte dette var det jo greit men jeg opplevde at jeg ble behandlet dårlig da jeg forklarte dette. Jeg ble egentlig kalt urpoffesjonell og at jeg ikke planla godt nok. Fikk ingen beklagelse i etterkant. 

Anonymkode: 981fe...82a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...