AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Blir så frustrert og lei av denne fyren, kjæresten til svigerinna mi. Han må hele tiden snakke grovt og har en veldig seksualisert humor. Ikke bryr han seg om at det er barn tilstede, og kan også si veldig drøye ting til ungdommene i familien. Dette syns verken ungdommene eller vi voksne at er greit. Svigerinna mi sier aldri noen ting. Hun har ikke sånn humor i det hele tatt, og ler heller aldri av vitsene og kommentarene hans. Jeg er ganske sikker på at hun egentlig ikke synes dette er greit. Det er ingen i familien vår som ler eller synes han er morsom når han prater sånn. Hvordan ta opp dette uten å lage styr og konflikter? Det jeg er redd for er at svigerinna mi tar avstand fra oss om vi sier noe negativt om han, noe som absolutt ikke er ønskelig, da hun og barnet hennes av flere grunner trenger støtte fra familien. Anonymkode: e413d...bb4
visp Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Jeg hadde sagt "ikke foran barna!". Det er ikke alltid folk uten barn vet hva som er greit og ikke greit å snakke om foran barn. Det at han ikke ser ut til å få med seg at dere aldri ler av han er jo en annen ting. 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 48 minutter siden, visp skrev: Jeg hadde sagt "ikke foran barna!". Det er ikke alltid folk uten barn vet hva som er greit og ikke greit å snakke om foran barn. Det at han ikke ser ut til å få med seg at dere aldri ler av han er jo en annen ting. Han har barn selv, fra tidligere forhold. Anonymkode: e413d...bb4 1
visp Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har barn selv, fra tidligere forhold. Anonymkode: e413d...bb4 Da får du spesifisere "ikke foran mine barn!". 7
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, visp skrev: Da får du spesifisere "ikke foran mine barn!". Mine barn er såpass store at det ikke ville være naturlig. Hans barn og hennes barn er yngre. I tillegg kommer han til å gjøre et nummer ut av at jeg er prippen. Ikke at det har noe å si, men det vil nok bli flau stemning for alle, unntatt han selv som ikke ser ut til å ha den egenskapen. Anonymkode: e413d...bb4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 Fyren er 40+ btw. Anonymkode: e413d...bb4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 Kan det tyde på dårlig selvtillit eller dårlig selvfølelse som ham forsøker å skjule? Anonymkode: e413d...bb4 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #9 Skrevet 19. desember 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Fyren er 40+ btw. Anonymkode: e413d...bb4 Har erfart flere slike , en onkel vi ikke har kontakt med samt en kompis av min mann. Utrolig kvalme mennesker og det viser jeg i praksis ved å holde god avstand til dem. Jeg tenker for meg selv at de må ha sjekkede sjelsevner. Jeg vurderer faktisk å skille meg om min mann fortsetter å henge med denne fyren selv om min mann ikke er slik som han men alt for konfliktsky-sier han kan se forbi den adferden-bare det kan ikke jeg ,for det er så kvalmt og billig!. Livet er for kort til å indirekte la seg påvirke av slike ekle individer og det gjør man jo når det ustanselig døgnet rundt renner inn grove og ekle meldinger på min manns mobil. "Ja har du fått deg noe i dag -ja du burde heller velge brasiliansk f***e det er mye bedre. Primitive og dårlige mennesker-vil jeg både si og tenke! Anonymkode: bec15...7a8 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #10 Skrevet 19. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har erfart flere slike , en onkel vi ikke har kontakt med samt en kompis av min mann. Utrolig kvalme mennesker og det viser jeg i praksis ved å holde god avstand til dem. Jeg tenker for meg selv at de må ha sjekkede sjelsevner. Jeg vurderer faktisk å skille meg om min mann fortsetter å henge med denne fyren selv om min mann ikke er slik som han men alt for konfliktsky-sier han kan se forbi den adferden-bare det kan ikke jeg ,for det er så kvalmt og billig!. Livet er for kort til å indirekte la seg påvirke av slike ekle individer og det gjør man jo når det ustanselig døgnet rundt renner inn grove og ekle meldinger på min manns mobil. "Ja har du fått deg noe i dag -ja du burde heller velge brasiliansk f***e det er mye bedre. Primitive og dårlige mennesker-vil jeg både si og tenke! Anonymkode: bec15...7a8 Skulle gjerne holdt fullstendig avstand, men så lenge han er sammen med henne så vil han jo være tilstede i familiesammenkomster. Vi er nok sjeldnere sammen med svigerinna m/fam nå enn før, nettopp på grunn av han. Dette syns vi er veldig synd, siden vi trives veldig godt sammen med henne. Svigers er fortvilet over situasjonen og vet ikke sin arme råd. De er oppgitt over at datteren ikke ser dette selv, og er redd for å skyve henne fra seg ved å si noe. Hva er best? Si direkte til han hva vi mener, eller snakke med henne om der? Anonymkode: e413d...bb4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #11 Skrevet 19. desember 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Primitive og dårlige mennesker-vil jeg både si og tenke! Anonymkode: bec15...7a8 Mens andre vil kanskje påstå at man er et dårlig menneske selv, når man stempler andre mennesker som dårlige mennesker, fordi at de ikke liker personligheten til vedkommende. Anonymkode: e50d6...185
Calypso Skrevet 19. desember 2019 #12 Skrevet 19. desember 2019 Jeg har ikke testet denne teorien selv men leste en Twitter-tråd for noen måneder siden hvor noen hadde lært av faren sin å spørre "hva mener du?" osv når noen kom med ekle vitser og lignende. Er visst ikke så morsomt lenger når dem må forklare. 8
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #13 Skrevet 20. desember 2019 22 timer siden, Calypso skrev: Jeg har ikke testet denne teorien selv men leste en Twitter-tråd for noen måneder siden hvor noen hadde lært av faren sin å spørre "hva mener du?" osv når noen kom med ekle vitser og lignende. Er visst ikke så morsomt lenger når dem må forklare. Takk for tipset! Anonymkode: 90f48...350 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #14 Skrevet 20. desember 2019 Jeg hadde sagt " shut the f man. Ingen har liker når du snakker sånn og tom foran barna. Skjerp deg og shut up." Konflikt? Bring it on! Anonymkode: 07bf4...19d 2
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #15 Skrevet 20. desember 2019 På 19.12.2019 den 9.56, AnonymBruker skrev: Skulle gjerne holdt fullstendig avstand, men så lenge han er sammen med henne så vil han jo være tilstede i familiesammenkomster. Vi er nok sjeldnere sammen med svigerinna m/fam nå enn før, nettopp på grunn av han. Dette syns vi er veldig synd, siden vi trives veldig godt sammen med henne. Svigers er fortvilet over situasjonen og vet ikke sin arme råd. De er oppgitt over at datteren ikke ser dette selv, og er redd for å skyve henne fra seg ved å si noe. Hva er best? Si direkte til han hva vi mener, eller snakke med henne om der? Anonymkode: e413d...bb4 Når du sier dette, så tenker jeg automatisk at denne fyren har et slags «tak» på svigerinna di. Når hun selv ser ut til å synes at det han gjør er pinlig og ekkelt, og hennes egne foreldre og søsken/svigersøsken holder avstand på grunn av ham, så kan hun ikke ha det særlig bra i forholdet. Er hun avhenging av ham på et vis, feks økonomisk? Virker han kontrollerende? Snakker han nedsettende om kvinner? Hvor lenge har de vært sammen? Du sier også at hun og barnet hennes «trenger støtte av familien». Har hun hatt det tøft før, og har hun en tendens til å velge «feil» type menn? Jeg hadde prøvd å snakke med henne på tomannshånd, for å finne ut hvordan hun har det, sånn egentlig. Og for å finne ut om hun ønsker hjelp til å komme seg ut av forholdet. Anonymkode: 50372...eeb 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2019 #16 Skrevet 20. desember 2019 Dere må jo bare ta det opp. Få en ryggrad og si at du nå er det nok med perversiteter. Anonymkode: 95701...eda
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #17 Skrevet 21. desember 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Når du sier dette, så tenker jeg automatisk at denne fyren har et slags «tak» på svigerinna di. Når hun selv ser ut til å synes at det han gjør er pinlig og ekkelt, og hennes egne foreldre og søsken/svigersøsken holder avstand på grunn av ham, så kan hun ikke ha det særlig bra i forholdet. Er hun avhenging av ham på et vis, feks økonomisk? Virker han kontrollerende? Snakker han nedsettende om kvinner? Hvor lenge har de vært sammen? Du sier også at hun og barnet hennes «trenger støtte av familien». Har hun hatt det tøft før, og har hun en tendens til å velge «feil» type menn? Jeg hadde prøvd å snakke med henne på tomannshånd, for å finne ut hvordan hun har det, sånn egentlig. Og for å finne ut om hun ønsker hjelp til å komme seg ut av forholdet. Anonymkode: 50372...eeb Mulig han har et slags «tak» på henne, men jeg tror ikke han er slem mot henne på noe vis. Nei, hun er ikke avhengig av han økonomisk og har er ikke veldig kontrollerende. Ja, hun har vært i ett tøft forhold før, og jeg tror dette har gjort henne ganske konfliktsky. Han snakker ofte nedlatende om folk, ikke bare kvinner, og helst om folk med høyere sosial status enn han selv. Han bruker også mye ironi og sarkasme, også overfor barna selv om de kanskje ikke forstår det og blir usikker av det. Anonymkode: e413d...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå