Gjest potetsekken Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 Er litt deppa nå. Hadde sex i fylla med en fyr jeg liker veldig godt i helga, og det gikk ikke så veldig bra akkurat :oops: (Kanskje ikke så veldig rart) Som vanlig når jeg har drukket litt for mye, så sviktet kroppen helt og jeg ble ikke kåt i det hele tatt, så etter utallige forsøk måtte han gi opp å trenge inn i meg. Han var synlig kåt og jeg syntes virkelig synd på ham, men alt jeg kunne var å ligge der som en potetsekk, med noen få patetiske og mislykkede forsøk på å tilfredsstille ham. Når vi våknet om morgenen var jeg fremdeles full og han var fremdeles kåt (er det virkelig mulig å ha konstant ståpikk gjennom en hel natt? :o ) Uansett så ville kroppen fremdeles ikke samarbeide, men etter en stund så fikk vi det endelig til. Det var vondt som fy og det hele var over på bare 1 minutt eller noe, men han kom i alle fall. Noen som har noen lignende erfaringer med fyllesex? Og til dere menn: Hva ville dere tenkt etter en slik mislykket natt?
Gjest Donny Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Dama måtte nok ha kommet til meg og gitt meg en skikkelig forklaring ved neste mulighet, ellers så ville jeg nok ikke tenkt noe mer på henne som potensiell kjæreste. Uten et godt sexliv, så kan man like godt bare være gode venner. PS! Alle vet at sex kan være rævva første gang, så de fleste går med på prøve flere ganger. PS! Hvis han bare holdt i 1 minutt, så har han ikek så mye å være stolt over selv...
Icy Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Dama måtte nok ha kommet til meg og gitt meg en skikkelig forklaring ved neste mulighet, ellers så ville jeg nok ikke tenkt noe mer på henne som potensiell kjæreste. Uten et godt sexliv, så kan man like godt bare være gode venner. PS! Alle vet at sex kan være rævva første gang, så de fleste går med på prøve flere ganger. PS! Hvis han bare holdt i 1 minutt, så har han ikek så mye å være stolt over selv... hehe feil.. lett å komme etter 1 min hvis man har blit kåtet opp en hel natt
Gjest gjesten Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Hahah, gjett om da! Er man kåter opp over lengre tid (timer).. da skal det omtrent kun en liten berøring til!
Gjest pixel Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 det er så ymse hvordan en reagerer. Er selv mann med rimelig god erfaring. Er interessen for henne liten, dvs kun et ønske om .. ja du forstår, da bare skjer det. Helt uten kontroll. Er derimot interessen tilstede. Gjerne bygget opp over tid. Da tror jeg selv den mest impotente vil kunne opptre som den reneste sirkusartist. En berøring da. Akkurat på rett tidspunkt vil kunne utløse den reneste syndeflod. Kvinner forstår ikke helt at menns seksualitet er langt mer fasetert enn hva tilfelle er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå