Gå til innhold

Hvordan bli 5-10 cm høyere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutt 17 år

Høyde nå 173-174 cm. Hvordan kan jeg bli 180 cm? Vil minst bli 178 cm.

Hvordan kan jeg bli høyere?

Anonymkode: e359d...5c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du venter å ser om du blir noe høyere? Det er ingenting du kan gjøre selv, annen enn god ernæring. Høyde bestemmes av gener. 

• Liker 6
Skrevet

Bruke sko med tykke såler? Ellers så er det ingenting du får gjort altså. 174 cm er uansett ikke veldig lavt, du er bra nok som du er. Rett deg opp i ryggen👍

Anonymkode: 59f9c...1f6

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Jojo jojo skrev:

Du venter å ser om du blir noe høyere? Det er ingenting du kan gjøre selv, annen enn god ernæring. Høyde bestemmes av gener. 

Ikke kom med det "gener" tullet. Faren min er 180 cm og samme med bestefar. Alle mennene i slekta mi er minst 180 cm.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kom med det "gener" tullet. Faren min er 180 cm og samme med bestefar. Alle mennene i slekta mi er minst 180 cm.

Du har ikke gener fra moren din sin side? Dessuten er du ikke voksen og kan forsatt bli høyere enn det du er nå.

Anonymkode: 12d29...7d1

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er 180 cm og storebroren hans er rundt 170 cm (De er ferdig utvokst). De er helsøsken. Jeg vil anta at de har fått ulike gener fra hver sin side av slekta.

Anonymkode: b63dd...1bf

• Liker 7
Skrevet

17 år? 
Du har enda noen år å strekke deg på... 

• Liker 3
Skrevet

Du tar en stor sjanse med livet ditt om du bare sitter og venter og ser.

Det er bevist at lave menn har dårligere livskvalitet. De får ikke partner, de tjener mindre, de får ikke barn og dør tidlig.

Før du er ferdig utvokst bør du derfor høre med forskjellige leger om hormonbehandling kan være noe for deg. Det kan rett og slett sikre deg et bedre og lengre liv.

https://www.dagbladet.no/nyheter/175-centimeter-er-ikke-nok-flere-danske-foreldre-vil-gi-veksthormoner-til-barna-sine/60389380

Anonymkode: 56cc7...de3

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke hvor høy faren din er da gutter arver mesteparten genene fra mor, gener har vært forsket på i hundrevis av år og det godt dokumentert og bevist.

Anonymkode: 64b39...3d5

• Liker 5
Skrevet

Platåsko, eller enda bedre, høy selvtillit! :)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tar en stor sjanse med livet ditt om du bare sitter og venter og ser.

Det er bevist at lave menn har dårligere livskvalitet. De får ikke partner, de tjener mindre, de får ikke barn og dør tidlig.

Før du er ferdig utvokst bør du derfor høre med forskjellige leger om hormonbehandling kan være noe for deg. Det kan rett og slett sikre deg et bedre og lengre liv.

https://www.dagbladet.no/nyheter/175-centimeter-er-ikke-nok-flere-danske-foreldre-vil-gi-veksthormoner-til-barna-sine/60389380

Anonymkode: 56cc7...de3

Tosk. Jeg kjenner gutter ned i 160 ettellerannet som drar lengt flere damer enn sine høyere konkurrenter, det handler utelukkende om selvtillit. De fleste damene jeg finner attraktive selv er rundt 160 cm, og det er mer enn nok av dem.

• Liker 9
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Regner med du har flere slektninger? Og du er bare 17 år. Du kan enda strekke deg masse. Broren min nådde vel ikke full høyde før han var rundt 19-20 år. Det er viktig å huske på at menneskekroppen ikke er ferdig utviklet før vi er i midten av 20-årene. 

• Liker 1
Skrevet

Du har fortsatt noen år igjen hvor du vokser. Så slapp av, du blir sikkert høyere. 

Anonymkode: b49d4...0ee

• Liker 2
Skrevet

Du vet vel selv at det ikke er så enkelt å få dame når man er under snittet høy. Du vil kanskje gå en del år single, men det blir jo lettere når du blir eldre. Alle damer kan ikke gifte seg med supermodeller. Fokuser på andre ting frem til du når en alder hvor du begynner å ha sjans 🙂

Anonymkode: 5f3ca...4f3

• Liker 1
Skrevet

Pass på at du får i deg nok næring, spis normal sunn mat, ta vare på kroppen din, og rett opp ryggen! Om du har noen cm igjen så når du de nok om noen år.

Anonymkode: f98d0...b52

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep.

Kragebein, adm

Skrevet

Spill basket

Anonymkode: 8f340...fdc

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er 180 cm og storebroren hans er rundt 170 cm (De er ferdig utvokst). De er helsøsken. Jeg vil anta at de har fått ulike gener fra hver sin side av slekta.

Anonymkode: b63dd...1bf

Søsteren min er 170 mens jeg er 155, gener er et loddtrekning.

Anonymkode: 3bc7d...50d

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke hvor høy faren din er da gutter arver mesteparten genene fra mor, gener har vært forsket på i hundrevis av år og det godt dokumentert og bevist.

Anonymkode: 64b39...3d5

Hvorfor er ikke da de fleste sønner av lave mødre lave?  Det er mange sønner av lave mødre som er høye. 

• Liker 1
Skrevet

Om det er noe trøst så er du ca gjennomsnittlig høy for menn i Norge. Men du har ennå ett par år du kan vokse. Jeg har 2 sønner som vokste masse i slutten av tenårene.

Anonymkode: df1c4...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...