AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Jeg har en del murringer og småvondt i nedre del av magen, men det har jeg hatt en måned kanskje. Det begynte da jeg trappet ned på ammingen, så regner med det har en sammenheng. Kan ikke huske om jeg hadde det med førstemann. Hadde dere noen tegn? Anonymkode: abfd8...505
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Jeg hadde også småmurringer i 2-3 måneder før jeg fikk mensen etter fødselen, det startet rett etter jeg begynte å trappe ned på ammingen. Anonymkode: 387d3...75c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #3 Skrevet 12. februar 2020 På 18.12.2019 den 8.37, AnonymBruker skrev: Jeg hadde også småmurringer i 2-3 måneder før jeg fikk mensen etter fødselen, det startet rett etter jeg begynte å trappe ned på ammingen. Anonymkode: 387d3...75c Oi, så ikke at jeg hadde fått svar! Takk 😊 Fler? TS Anonymkode: abfd8...505
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #4 Skrevet 8. juni 2023 Hei! Kan jeg spørre om du fikk mensen tilbake ifb disse murringene? Jeg har det likt som du beskriver, skikkelig sterke menslignende murringer som varer nesten hele dagen. Er i tillegg oppblåst og har hodepine. Skikkelig irriterende, og jeg tenker hele tiden at DER må mensen ha kommet, men ingenting skjer. Baby er 10 mnd Anonymkode: 5c9de...a49
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #5 Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Kan jeg spørre om du fikk mensen tilbake ifb disse murringene? Jeg har det likt som du beskriver, skikkelig sterke menslignende murringer som varer nesten hele dagen. Er i tillegg oppblåst og har hodepine. Skikkelig irriterende, og jeg tenker hele tiden at DER må mensen ha kommet, men ingenting skjer. Baby er 10 mnd Anonymkode: 5c9de...a49 Innlegget er 3 år gammelt Anonymkode: 4c1b1...65e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #6 Skrevet 8. juni 2023 Ingen tegn her, men jeg fikk den tilbake etter allerede 6 uker (med fullamming🫠). Trodde det var siste rest av renselse og blødning etter fødselen men neida, meldte sin ankomst hver måned etterpå🙈 Anonymkode: 9d8d0...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå