AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Ja ikke engang de kjekkeste nødvendigvis, men jeg tenner på kun de få som har den mystiske x faktoren. Har vært på dages med mange klassisk kjekke menn men de blir for average for meg til å tenne seksuelt. I tillegg er det svært få jeg i det hele tatt finner attraktive. Av mer enn 400 meldinger på match er det ingen som har vekket interesse.. Jeg er voksen, alle venninnene mine har barn, jeg er langt fra selvgod eller innbilsk, men finner allikevel utrolig mange menn til å være uten sexappeal (kombinert av utseendet og personlighet), og som er så langt fra hva jeg gidder å leve med. De kan være greie og ha livet på stell osv men enten er de tørrpinner like lite pirrende som en bestefar, eller så er de barnslige og like turnoff som en tiendeklasse gutt som ikke vet hvordan å være romantisk og forførende. Jeg prøver virkelig å gi mange menn en sjans, drar på mange dates med forskjellige aktiviteter for å se forskjellige sider av de, prøver å legge til rette for romantikk eller pirrende stemning, men ingen seksuell interesse vekkes hos meg, selvom jeg tenker om flere at de er gode kjæresteemner med mye til felles å snakke om. Det blir bare vennskapelig tone og jeg skulle ønske jeg klarte å tenne på fler. Har til og med lurt på om jeg tilhører andre fila, men tenner heller ikke på jenter (selvom jeg kan bli fascinert av de superpene) og jeg tenner jo kjappere enn en fyrstikk om jeg ser superkjekke menn på tv eller i treningsstudioet.. Vel, det tar tid å finne en mann av den klassen som er singel og som passer personlighetmessig, jeg lurer på om noe er galt med meg og om jeg kan gjøre noe mer for å tenne på de mer average mennene? Anonymkode: 3a577...809 1
Whistler Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Kanskje det er du som mangler den attraksjonsfaktoren som skal til for at menn skal skru på sjarmen og tenne deg? Superpene damer drar kjekke menn. De som er gjennomsnittlige drar gjennomsnittlige menn, så om du ikke er over gjennomsnitt flott og pen så kommer du til å måtte slåss i din egen vektklasse. Like barn leker best! 10
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Vel, det tar tid å finne en mann av den klassen som er singel Det hjelper ikke å finne en slik, han må jo ville ha deg og. Og det blir jo ikke akkurat lettere jo eldre du blir. Med mindre du er svært pen så vil du antakeligvis aldri få familie. Du kan kanskje dra til Danmark om du ønsker barn? Anonymkode: 0dcef...e5e 4
MuffinStud Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Bare fortsett å kikke. Plutselig skjer det. Enten blir du overrasket over hvem du faller for eller så finner du det du leter etter. Plutselig ringer en av venninnene dine og vet om en fyr du bør treffe. Du sier jo selv at du ser mannfolk du tenner på på jevnlig basis. Og du dater. Det er bare at det skjer veldig sjelden at du tenner på den du dater. Men: Det er et lite tankekors at det høres ut som om du overhode ikke ser det som dine venninner verdsetter i sine kjærester. Det er jo også umulig å vite om du, selv om du får deg en av de flotte mannfolka på treningsstudioet, om du synes disse x-faktorene beholdes når du bor med personen. Var noen av datene din folk som du ville blitt tent på dersom du så de i forbifarten? Ville du blitt avtent av gutta på treningsstudioet hvis de pratet til deg i 2-3 minutter? Og, hvis disse x-faktorene fremdeles er der, går de kanskje på bekostning av å være stabil, moden, oppmerksom, ryddig, punktlig og pålitelig? Kommer du til å sette like pris på krydder i hverdagen når man f.eks skal stifte familie? Jeg stusser forresten over at du ikke har en FF. Har du prøvd å være tydeligere på hva du vil ha? Det kan jo hende at datene blir litt kleine fordi andre parten ikke klare å tolke deg, men merker at interessen daler fra din side. Det virker som om du trenger å glede deg til dere skal inn på soverommet for at dere skal noe å bygge videre på. Men datene kommer jo ikke dit, høres det ut som. Så, ja, kanskje du må dobbelsjekke at tørrpinnene virkelig er så tørre når det er frie tøyler og action i høyet. Så kan de heller bli et opppussingsprosjekt på andre måter. 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Skrevet 18. desember 2019 34 minutter siden, Whistler skrev: Kanskje det er du som mangler den attraksjonsfaktoren som skal til for at menn skal skru på sjarmen og tenne deg? Superpene damer drar kjekke menn. De som er gjennomsnittlige drar gjennomsnittlige menn, så om du ikke er over gjennomsnitt flott og pen så kommer du til å måtte slåss i din egen vektklasse. Like barn leker best! Nei, de blir alltid skuffet når jeg avslutter datingen og jeg får høre med jevne mellomrom at jeg både er en tier, og spørsmål om jeg noengang har vært modell. Jeg er allikevel ikke høy på meg selv eller overlegen i den forstand at jeg føler meg bedre enn mennene jeg snakker med, men jeg bare klarer ikke få den romantiske og seksuelle attraksjonen til gjennomsnittsmannen. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hjelper ikke å finne en slik, han må jo ville ha deg og. Og det blir jo ikke akkurat lettere jo eldre du blir. Med mindre du er svært pen så vil du antakeligvis aldri få familie. Du kan kanskje dra til Danmark om du ønsker barn? Anonymkode: 0dcef...e5e Ja det er klart, men har aldri hatt problem med at menn ikke vil ha meg, heller ikke de kjekkeste med x faktor. Problemet mitt er mest at det er som å lete etter nåla i høystakken, og jeg treffer mange utrolig allrighte normale menn, som jeg gjerne skulle tent på fordi de har andre kvaliteter som gjør de til gode kjæresteemner. Nå er heller ikke familiestiftelse tema her, jeg bare nevnte at alle rundt meg har barn for å gi et bilde av aldersgruppen jeg tilhører. Men jeg kan heller ikke være kjæreste med en som jeg ikke tenner på, da trives jeg mye bedre som singel og det er ikke singellivet som er et problem for meg heller. Bare det at jeg skulle ønske jeg tente på fler og lurer på om noen har suksess med å lære seg opp til dette.. Som sagt har jeg prøvd men det går ikke, og det er synd å avvise mange ellers bra menn pga dette. Anonymkode: 3a577...809
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Skrevet 18. desember 2019 Enkelte damer har så mange krav. Høyde, vekt, utdannelse, jobb, sosial status. Tror det blir litt mye show off (Facebooklivet). Datet ei i 3 mnd som bodde på Montebello. Hyggelig og søt jente. Men når der jeg bor ikke var fint nok strøk (ikke veldig flyttbar pga 50% omsorg for barn) og Pick-up'en måtte jeg selge for den var for Harry - da var det ikke noen vits i å fortsette... Snobbete mennesker er ikke noe for meg. Anonymkode: f3abc...406 8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 Om det er slik at du ønsker å bli tatt med storm, har du for høye forhåpninger. Jeg faller aldri for typisk pene menn, jeg foretrekker de med litt mer «tyngde». Og om jeg er usikker, går jeg ofte på flere dates, jeg lar ikke én date definere alt. (Jeg anser meg som middels, men har fått høre jeg er vanvittig pen og ble avvist av en som synes jeg var for bra for ham så jeg vet ikke helt hvor jeg ligger 😅 Jeg er i et samboerforhold nå, så jeg har funnet Han 🥰 og det tok flere dates). Anonymkode: 26041...693 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #8 Skrevet 18. desember 2019 12 minutter siden, MuffinStud skrev: Bare fortsett å kikke. Plutselig skjer det. Enten blir du overrasket over hvem du faller for eller så finner du det du leter etter. Plutselig ringer en av venninnene dine og vet om en fyr du bør treffe. Du sier jo selv at du ser mannfolk du tenner på på jevnlig basis. Og du dater. Det er bare at det skjer veldig sjelden at du tenner på den du dater. Men: Det er et lite tankekors at det høres ut som om du overhode ikke ser det som dine venninner verdsetter i sine kjærester. Det er jo også umulig å vite om du, selv om du får deg en av de flotte mannfolka på treningsstudioet, om du synes disse x-faktorene beholdes når du bor med personen. Var noen av datene din folk som du ville blitt tent på dersom du så de i forbifarten? Ville du blitt avtent av gutta på treningsstudioet hvis de pratet til deg i 2-3 minutter? Og, hvis disse x-faktorene fremdeles er der, går de kanskje på bekostning av å være stabil, moden, oppmerksom, ryddig, punktlig og pålitelig? Kommer du til å sette like pris på krydder i hverdagen når man f.eks skal stifte familie? Jeg stusser forresten over at du ikke har en FF. Har du prøvd å være tydeligere på hva du vil ha? Det kan jo hende at datene blir litt kleine fordi andre parten ikke klare å tolke deg, men merker at interessen daler fra din side. Det virker som om du trenger å glede deg til dere skal inn på soverommet for at dere skal noe å bygge videre på. Men datene kommer jo ikke dit, høres det ut som. Så, ja, kanskje du må dobbelsjekke at tørrpinnene virkelig er så tørre når det er frie tøyler og action i høyet. Så kan de heller bli et opppussingsprosjekt på andre måter. Takk for et reflektert svar. Jeg vektlegger de egenskapene man vanligvis gjør for et parforhold, men har nok sex høyere på lista enn enkelte av mine venninner har. For meg holder det bare ikke å være glad i hverandre og ligge sammen av den grunn, jeg må ha lidenskapen og den seksuelle tiltrekningen. Noen ganger har den like mye med personlighet å gjøre som utseendet, så jeg avfeier ikke alle uten å ha pratet med de og gitt de en sjans, men som oftest er det greie samtaler, men ingen gnist. I blant kan jeg merke flørtingen og flørter tilbake, men det blir bare vennskapelig og få jeg får lyst til å rive av klærne. Jeg har to langvarige forhold bak meg og begge var av den typen jeg ville snudd meg etter to ganger, og kunne sitte å prate med for første gang og lure på hvordan de så ut i boxershortsen. Det er dét jeg leter etter nå også. Hverdagslivet preger jo et samboerskap men sexlivet forble lidenskapelig gjennom hele samboerskapet, og det var hvertfall aldri sånn at vi hadde sex bare fordi vi var et par og det var sånn par gjorde, men fordi vi ikke kunne holde fingrene av fatet av ren seksuell spenning mellom oss. Den ene av mine tidligere samboere manglet riktig nok toppscore på andre viktige områder som man bør vektlegge for et langvarig parforhold, men det tror jeg er nokså tilfeldig om en tørrpinn eller don juan er rotete, kranglete eller lignende. Et godt sexliv er faktisk mye viktigere for meg enn å få barn, jeg ofrer ikke sexlivet og lidenskapen i forholdet, for å ha barn, om man måtte velge på den måten. Jeg har hatt flere FF, men det samme problemet gjelder jo her: Få menn tenner meg. Jeg har prøvd å skolere og gi det tid for å se om det kan ta seg opp etterhvert etter en tid med sex, men etter min erfaring dukker ikke den x faktoren plutselig opp om den ikke er der fra tidlig av.. Jeg er ellers ganske tydelig på hvordan jeg vil ha det i senga, men det er noe mekanisk med tørrpinnene som gjør at uansett hvor godt de lystrer og prøver, så blir det ikke bra uten lidenskapen. Så du har rett i det, jeg skal helst kunne glede meg og se for meg de i senga, for å date noen videre, fordi det for meg er bortkastet å ligge med noen jeg ikke tenner på. Jeg skulle virkelig ønske at jeg tente på fler, for jeg elsker sex og kunne gjerne hatt det med nye menn hver uke om jeg bare tente på så mange. Istedet finner jeg kanskje en kjekkas eller to ila året jeg får lyst på. Anonymkode: 3a577...809 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #9 Skrevet 18. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om det er slik at du ønsker å bli tatt med storm, har du for høye forhåpninger. Jeg faller aldri for typisk pene menn, jeg foretrekker de med litt mer «tyngde». Og om jeg er usikker, går jeg ofte på flere dates, jeg lar ikke én date definere alt. (Jeg anser meg som middels, men har fått høre jeg er vanvittig pen og ble avvist av en som synes jeg var for bra for ham så jeg vet ikke helt hvor jeg ligger 😅 Jeg er i et samboerforhold nå, så jeg har funnet Han 🥰 og det tok flere dates). Anonymkode: 26041...693 Jeg er også opptatt av menn og relasjoner med tyngde. Det å søke etter en relasjon som innebærer også fysisk tiltrekning betyr ikke at man ikke har noe mellom øra eller ikke verdsetter dette. Jeg pleier å gi det 4-5 dages, noen enda fler, og forventer ikke blomster og gitarspilling akuratt, bare en fysisk tiltrekning i tillegg til den gode samtalen og flyten vi ofte får og de felles verdiene vi ofte har. Men noen strykes av lista ganske kjapt, og da er det snakk om de som ikke eier en eneste parfyme, har kebabsaus på tskjorta fordi han brukte den på fylla kvelden før, som snakker om øl og fotball og ikke har politisk sans eller interesse for samfunnet overhodet. Anonymkode: 3a577...809
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #10 Skrevet 18. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkelte damer har så mange krav. Høyde, vekt, utdannelse, jobb, sosial status. Tror det blir litt mye show off (Facebooklivet). Datet ei i 3 mnd som bodde på Montebello. Hyggelig og søt jente. Men når der jeg bor ikke var fint nok strøk (ikke veldig flyttbar pga 50% omsorg for barn) og Pick-up'en måtte jeg selge for den var for Harry - da var det ikke noen vits i å fortsette... Snobbete mennesker er ikke noe for meg. Anonymkode: f3abc...406 Ok. Det var en kommentar som er urelevant for denne tråden her, men respekterer at du trengte å få det ut. Det er en trend på nett med menn som syntes damer er kravstore bare fordi vi forventer normal folkeskikk, renslighet, orden på livet, voksen-interesser og ikke bare leser Donald og spiller tv spill, kan lage mer mat enn grandis med ketchup på, og at de vet hvor klitoris er. Høyde, vekt, sosial status, hva slags jobb osv har hvertfall ingenting å si for meg eller noen i min omgangskrets. Det er jo den personlige kjemien og livsmålene som først og fremst vektlegges og er avgjørende for folk. Men det er lettere for litt rare menn å heller tenke at dama er kravstor fordi han ikke har sosial status eller legeutdannelse, enn å innse at han selv faktisk er litt rar og creepy så det er derfor han ikke får dame. Mener absolutt ikke rettet til deg nå, men dette gjelder for mange menn som sier det du sier om at damer er kravstore og bryr seg bare om høyde, vekt, yrke og status mannen har. Skjønner godt du ikke hadde interesse av å fortsette å date ei som syns du bodde i for dårlig strøk for henne. Det blir snobbete og overfladisk ja! Anonymkode: 3a577...809 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #11 Skrevet 18. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men noen strykes av lista ganske kjapt, og da er det snakk om de som ikke eier en eneste parfyme, har kebabsaus på tskjorta fordi han brukte den på fylla kvelden før, som snakker om øl og fotball og ikke har politisk sans eller interesse for samfunnet overhodet. Anonymkode: 3a577...809 Hvor finner du de ^ ? Har aldri vært på dates med sånne. Anonymkode: 26041...693 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #12 Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høyde, vekt, sosial status, hva slags jobb osv har hvertfall ingenting å si for meg eller noen i min omgangskrets. Det er jo den personlige kjemien og livsmålene som først og fremst vektlegges og er avgjørende for folk. - Så strengt tatt kunne du gått for en mann på 167cm, 60kg, jobbet som søppeltømmer (men ønsket seg noe annet), om kjemien var bra? Skjønner godt du ikke hadde interesse av å fortsette å date ei som syns du bodde i for dårlig strøk for henne. Det blir snobbete og overfladisk ja! - Jeg hørte om ei som bodde på Smestad. Hun ville ikke at datteren skulle leke med ei venninne fordi sistnevntes foreldre var lærer og sykepleier, og det var ikke godt nok må vite. Jeg har vært borti MANGE andre damer som ikke vil snakke om man ikke bor i et fint strøk, som måler en opp og ned (klær), og jeg har møtt menn som tror at fordi jeg bor i et bra strøk på Oslos vestkant så er jeg sånn og sånn (les arrogant og opptatt av fin fasade). Jeg har og møtt de som skal innynde seg fordi jeg bor der jeg bor, og de er de verste. Anonymkode: 3a577...809 Anonymkode: 26041...693
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #13 Skrevet 18. desember 2019 Sitat Så strengt tatt kunne du gått for en mann på 167cm, 60kg, jobbet som søppeltømmer (men ønsket seg noe annet), om kjemien var bra? Ja såklart, som sagt er det personkjemi og felles mål og verdier, samt den seksuelle tiltrekningen som betyr noe, ikke hva folk jobber med eller vekt eller høyde. Ser du ned på tynne menn under 170cm, og søppeltømmere eller? Ufyselig syn isåfall. Søppeltømmer er et like viktig yrke som renholdsarbeider, det må bli slutt på at dette liksom er lavstatusyrker. Samfunnet fungerer ikke uten, men fungerer fint uten mange såkalte høystatusyrker som app designer eller personlig shoppeassistent for å si det sånn. Har hørt at søppeltømmere tjener ganske bra også og det er mye sunnere med et fysisk yrke som det enn en kontorjobb hele dagen hvertfall. 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hørte om ei som bodde på Smestad. Hun ville ikke at datteren skulle leke med ei venninne fordi sistnevntes foreldre var lærer og sykepleier, og det var ikke godt nok må vite. Jeg har vært borti MANGE andre damer som ikke vil snakke om man ikke bor i et fint strøk, som måler en opp og ned (klær), og jeg har møtt menn som tror at fordi jeg bor i et bra strøk på Oslos vestkant så er jeg sånn og sånn (les arrogant og opptatt av fin fasade). Jeg har og møtt de som skal innynde seg fordi jeg bor der jeg bor, og de er de verste. Javel. Man hører om mye rart og opplever mye rart. Jeg har hatt kontakt med menn som ikke dater damer som ikke har F-cup eller større, og gikk i klasse med en som bare syns jenter fra enkelte rikmansstrøk var bra nok. Folk er forskjellige, hva er poenget ditt? Det virker som at du har andre ting du vil diskutere enn hva tråden handler om? Anonymkode: 3a577...809 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #14 Skrevet 18. desember 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja såklart, som sagt er det personkjemi og felles mål og verdier, samt den seksuelle tiltrekningen som betyr noe, ikke hva folk jobber med eller vekt eller høyde. Ser du ned på tynne menn under 170cm, og søppeltømmere eller? Ufyselig syn isåfall. - Angrep er det beste forsvar skjønner jeg 😏 Jeg er samboer med en vekter på under 180 som veier et stykke over 100kg. Alle som spør ham hvor han bor reagerer med vantro at HAN bor på vestkanten. Vektere «bor ikke på vestkanten». Javel. Man hører om mye rart og opplever mye rart. Jeg har hatt kontakt med menn som ikke dater damer som ikke har F-cup eller større, og gikk i klasse med en som bare syns jenter fra enkelte rikmansstrøk var bra nok. Det virker som at du har andre ting du vil diskutere enn hva tråden handler om? - Jeg bare svarte på noe du skrev lenger oppe. Tror du at alle svarer på nøyaktig det du skriver i tråden, så er du ikke kjent med KG. Hvis det er slik du er, så skjønner jeg godt du er singel. Anonymkode: 3a577...809 Anonymkode: 26041...693
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #15 Skrevet 18. desember 2019 For øvrig tviler jeg på du hadde tent på noen søppeltømmere, da du jo ikke finner gjennomsnittlige menn bra nok. Du liker jo bare de kjekkeste. Anonymkode: 26041...693 1
Hr. Aktiv Skrevet 18. desember 2019 #16 Skrevet 18. desember 2019 At damer er overfladiske og går etter rikdom og status har jo eksistert i årtusner så det burde jo ikke være noen hemmelighet. Ser de på tinder også. Du bør ha god jobb og utdannelse ellers er det ikke noe vits i høyresveipe. Overfladisk sier du? 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #17 Skrevet 18. desember 2019 Høres ut som du tenner på de kjekke mystiske mennene som egentlig er kjekke, giftige og aldri kommer til å gi deg det du vil ha... Anonymkode: c7bf3...4cd 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #19 Skrevet 18. desember 2019 Your ego is blocking. Practice self love, self care and self healing. Then your prins charming will arrive. Anonymkode: 9aebf...97f 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #20 Skrevet 18. desember 2019 Jeg drar kun superfine damer jeg, MEN kanskje naboen eller kameratene mine syns de er «average» eller kanskje til og med mindre pene, så det kommer jo ann på øyet som ser😉 Anonymkode: 9acbe...b00 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå