Gå til innhold

Forpliktelse til facebook venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke forpliktelser har man ovenfor facebook venner? Hvorfor må det defineres som venner? Har facebook gjort det for drastisk å kalle alle som venner? 

Anonymkode: b4154...f1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Haha, ja si det... Jeg har over 800 venner, men det er ingen som besøker meg😂Ordet "venner" er vel feil å bruke, det skulle heller ha vært "Følgere"

Er forøverlig på twitter, der har jeg faktisk mange followers som viser mere omsorg og kjærlighet enn folk fra plassen jeg bor🤔 Nei FB er blitt til usosiale media, det blir faktisk kleint å vise sine føleleser for dem man er glad i. På twitter er det stikk motsatt🙈

Endret av Bamseklemmer
Skrevet

Det har sikkert vært gjort bevisst i utgangspunktet, dvs. da de startet opp, for å fremstille det som noe positivt og  få folk "hekta". "Kontakter" eller "følgere" som han over foreslår, er jo riktigere.

Skrevet

Forpliktelser har man absolutt null og niks av. Det kalles vel for venner fordi det var det som var tanken bak; at man skulle legge til folk man kjenner (eller vil bli kjent med) og kunne følge med på livene deres sjølv om man kanskje ikkje hadde mulighet til å møtes så ofte, men så legger jo folk til både kjente og ukjente i hytt og vær, uten å nødvendigvis ha noen interesse av å bli kjent med dei ukjente eller ha noen form for interaksjon med dei. Eg har ikkje FB lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...