AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #1 Skrevet 18. desember 2019 Hvilke forpliktelser har man ovenfor facebook venner? Hvorfor må det defineres som venner? Har facebook gjort det for drastisk å kalle alle som venner? Anonymkode: b4154...f1a
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 (endret) Haha, ja si det... Jeg har over 800 venner, men det er ingen som besøker meg😂Ordet "venner" er vel feil å bruke, det skulle heller ha vært "Følgere" Er forøverlig på twitter, der har jeg faktisk mange followers som viser mere omsorg og kjærlighet enn folk fra plassen jeg bor🤔 Nei FB er blitt til usosiale media, det blir faktisk kleint å vise sine føleleser for dem man er glad i. På twitter er det stikk motsatt🙈 Endret 18. desember 2019 av Bamseklemmer
Gjest ti10 Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Det har sikkert vært gjort bevisst i utgangspunktet, dvs. da de startet opp, for å fremstille det som noe positivt og få folk "hekta". "Kontakter" eller "følgere" som han over foreslår, er jo riktigere.
_nubbenella Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Forpliktelser har man absolutt null og niks av. Det kalles vel for venner fordi det var det som var tanken bak; at man skulle legge til folk man kjenner (eller vil bli kjent med) og kunne følge med på livene deres sjølv om man kanskje ikkje hadde mulighet til å møtes så ofte, men så legger jo folk til både kjente og ukjente i hytt og vær, uten å nødvendigvis ha noen interesse av å bli kjent med dei ukjente eller ha noen form for interaksjon med dei. Eg har ikkje FB lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå