Gå til innhold

Dere med 4 barn, hva tjener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi prøvde på en tredjemann, men skal tydeligvis ha tvillinger. Bekymrer meg litt over økonomi, ellers skal det gå bra. Kan jeg spørre hva dere med så mange barn tjener? Og har dere mye til overs i måneden?

Anonymkode: 0c2a9...055

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi prøvde på en tredjemann, men skal tydeligvis ha tvillinger. Bekymrer meg litt over økonomi, ellers skal det gå bra. Kan jeg spørre hva dere med så mange barn tjener? Og har dere mye til overs i måneden?

Anonymkode: 0c2a9...055

Blir jo dyrere med tvillinger enn fire, der de ofte kan arve hverandre. Har ikke fire selv, men vet flere som har det med helt vanlige lønninger.

Anonymkode: fcff5...13a

Skrevet

Fler fødsler og psydotvillinger er alltid dyrere enn å få en og en.

En trenger ikke å ha høye lønninger for å klare det, men en bør være litt økonomisk bevisst

Skrevet

Mane har fire barn med helt gjennomsnittlige lønninger. 

Anonymkode: 3e796...06c

Skrevet

Jeg kjenner en familie med fire barn som har minst 1,5 mill i lønn, om ikke minst 2 mill. 

Anonymkode: 74da6...b24

Skrevet

Kjenner en som fikk to tvillingpar, men de klarer seg fint. Han jobber som lærer på en liten skole, hun jobber i en coop butikk. De var heldige for 8 år siden, de fant et jævlig billig hus som de pusser og styrer på selv. De bor billig, og har muligheter for buss hvis bilen streiker, og klær går i arv. Foreldrene dems hjelper med praktiske ting av og til,men de får dette til fordi; de har alltid hatt stort nettverk! De kjenner mange, og alle hjelper hverandre. 

trenger man nye klær hele tiden? Må man ha nyeste ditt og datt? Ferie? Osv. Hun sa til meg hun gleder seg til en ferie i et varmt land en gang, men det får bli noen år til. Virker som de klarerr seg bra, og de oppfører seg som nyforelskede fjortiser noen gang at det er til å spy av 😂

Anonymkode: 19455...e23

Skrevet

Mine foreldre har fire barn, og inntekten har vel variert litt, men aldri vært høy. Den har vel ligget på mellom 500.000-700.000. Ikke noe høyere enn det. 

Vi har aldri vært fattige, men de har nok bekymret seg over økonomi en del. 

Anonymkode: 9a6f5...532

Skrevet

Vi skal ha fire barn snart og tjener 1.3 mil i året til sammen ikke det meste, men vi har ikke mye lån på huset vårt og mye plass

Anonymkode: 096ef...0cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...