Dame1996 Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Hei! Håper noen kan hjelpe! ☺️❤️ Jeg har nylig sluttet på Cerazette (tok siste pille 22. november) og fikk positiv eggløsningstest 3. desember (ja, jeg leste av riktig: teststreken var mørkere enn kontrollstreken) og negativ den 4. Tenker derfor EL var den 3./4, så i dag (18. desember) er jeg vel 14/15 dpo. Hadde sex 30. november og 6. & 7. desember (samboeren bortreist før det :/). Har hatt mange symptomer på graviditet, men blir forvirra i og med at det også kan være pga pilleslutt og kanskje mensen kommer snart... 🤔 De to mest merkbare symptomene jeg har er såre brystvorter (aldri hatt det før) og apetitten min har økt. Hva tror dere? Jeg MÅ vel ha hatt eggløsning i og med at jeg hadde pos EL-test? Eller kan kroppen være så rar etter pilleslutt? Sikkert dumt spørsmål 🙈
Mrs Robinson Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 EL-test forteller bare at kroppen har prøvd på eggløsning. Men du kan jo teste når du har kommet til 14/15 dpo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå