Gå til innhold

Løshud etter vektnedgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 år gammel og har gått ned 30 kg. Fra 90 kg til 60 kg. Er 172 cm på sokkelesten. Første gang jeg er normalvektig i mitt liv. Jeg har gått ned ved å legge om livsstilen min, jeg spiser bra og trener regelmessig. 

Greia er at dette viser så klart på kroppen min. Jeg har løshud på magen, men ikke sånn ekstreme mengder. Å fjerne huden kirurgisk kommer jeg ikke til å gjøre for arret vil nok plage meg mer enn den løse huden min gjør nå. Jeg har også en del løs hud på overarmene og lårene. Puppene mine ser helt grusomme ut, og jeg planlegger å ta brystløft om noen år, jeg burde ikke ta det før vekten har vært stabil i noen år, har jeg hørt. Jeg har heller ikke planer om barn, suger litt med tanke på at det ser jo egentlig ut som jeg har født barn... Men jeg har bare vært tjukk hele livet mitt og så gått ned i vekt nå i voksen alder. 

Men jeg forstår ikke hvordan menn kan tenne på det her. :( Jeg hadde ikke problem med selvtilliten sånn sett når jeg var tykk, da var jo puppene store og fyldige, klart de hang, men fine var de. Nå ser de bare fæle ut. Ikke kom å si at det bare er jeg som tror det, nesten alt fettet er borte fra de og de er... Øh, lange. Holdt på med en mann for litt siden men klarte ikke ta steget videre til sex osv fordi jeg føler meg så stygg. Jeg er redd mennene jeg evt ligger med fantaserer om andre kvinner og ser for seg andre, og ikke vil ha sex med lyset på osv pga den løse huden jeg har og puppene mine. :( Noen med erfaring? Er redd jeg aldri kommer til å få et bra sexliv igjen. 

Anonymkode: c7050...a36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboer har tatt operasjon og ser vel sånn ca ut som deg. Masse ekstra hud på mage, armer, rompe osv. Store pupper har hun aldri hatt, men nå er de nesten vekk. 

Jeg kunne egentlig ikke brydd meg mindre da jeg digger kroppen uansett hvordan den ser ut. Det er mer enn bare utsenet jeg tenner på. 🙂

• Liker 3
Skrevet

Hvor lenge siden er det siden du har stabilisert vekta? Det kan ta inntil 2år før all hud trekker seg tilbake. 

Voksne mennesker bryr ikke seg om litt løs hud her og der.. Det har jo dei fleste ☺️

Anonymkode: 9f860...10d

• Liker 1
Skrevet

Fortsett med mye vann, grønnsaker og rein mat. Driv med aktiviteter som iverksetter det perifere kapilærnettverket. Nyt en badstu økt innimellom. Tren og styrke. De som gjør det holder seg bedre enn utholdenhetsutøvere.

Anonymkode: bff76...279

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år gammel og har gått ned 30 kg. Fra 90 kg til 60 kg. Er 172 cm på sokkelesten. Første gang jeg er normalvektig i mitt liv. Jeg har gått ned ved å legge om livsstilen min, jeg spiser bra og trener regelmessig. 

Greia er at dette viser så klart på kroppen min. Jeg har løshud på magen, men ikke sånn ekstreme mengder. Å fjerne huden kirurgisk kommer jeg ikke til å gjøre for arret vil nok plage meg mer enn den løse huden min gjør nå. Jeg har også en del løs hud på overarmene og lårene. Puppene mine ser helt grusomme ut, og jeg planlegger å ta brystløft om noen år, jeg burde ikke ta det før vekten har vært stabil i noen år, har jeg hørt. Jeg har heller ikke planer om barn, suger litt med tanke på at det ser jo egentlig ut som jeg har født barn... Men jeg har bare vært tjukk hele livet mitt og så gått ned i vekt nå i voksen alder. 

Men jeg forstår ikke hvordan menn kan tenne på det her. :( Jeg hadde ikke problem med selvtilliten sånn sett når jeg var tykk, da var jo puppene store og fyldige, klart de hang, men fine var de. Nå ser de bare fæle ut. Ikke kom å si at det bare er jeg som tror det, nesten alt fettet er borte fra de og de er... Øh, lange. Holdt på med en mann for litt siden men klarte ikke ta steget videre til sex osv fordi jeg føler meg så stygg. Jeg er redd mennene jeg evt ligger med fantaserer om andre kvinner og ser for seg andre, og ikke vil ha sex med lyset på osv pga den løse huden jeg har og puppene mine. :( Noen med erfaring? Er redd jeg aldri kommer til å få et bra sexliv igjen. 

Jeg beklager mitt smakløse spørsmål i en tråd som ikke handler om dette direkte, men jeg lurer på hvordan du i all verden har klart å gå ned så mye? Spesielt de siste 10kiloene som jeg synes er virkelig vanskelige å bli kvitt. Nå er jeg 10 år eldre enn deg og jeg har hørt at kiloene blir vanskeligere å bli kvitt jo eldre man blir, men jeg klarer bare ikke å gå ned de siste kiloene som gjør at jeg føler meg -slank-. Jeg stagnerer alltid på en BMI på rundt 22,5. Altså innenfor normalen, men ganske langt unna slank (synes jeg selv).

Du har vært råflink!

Ikke alle menn bryr seg så mye. Har du sett hvordan Funkygine ser ut etter fødsler? Hun har en flott mann som elsker henne akkurat slik hun er. Jeg tror du kan finne det samme! :)

Skrevet

Har vært stabil i vekt i 6 måneder. Det er såpass at det sannsynligvis ikke trekker seg tilbake, som sagt ser det ut som jeg har vært gravid. Ligner på magen til Funkygine, men ser litt annerledes ut..  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...