Gå til innhold

Forferdelige smerter etter lapraskopi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne til lapraskopi igår for å sjekke om jeg har endometriose,  noe dem fant ut at jeg har.

Men smertene jeg har i ettertid er uutholdelig. Smerter hvor dem har operert men også luftsmerter i hele kroppen. 

Jeg var aldeles ikke forberedt på dette.

Noen som har opplevd å ha så vondt?

Det kan nesten sammenlignes med fødsel.

Anonymkode: 3a5a5...366

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk du ikke informasjon, det skal alle få. Det er normalt med luftsmerter som og kan presses opp mot skulderen. Jeg fikk morfin på sykehuset for det. Det kan være skikkelig intens. Men er du i tvil så ringer du avdelingen du var på eventuelt kontakter du legevakten nå.  Det er jo en operasjon så vondt vil det være selv om det er lapraskopi.  Ikke drikk noe med kullsyre mens det står på, unngå mat du får mye luft i magen av. Det pleier og gi seg etter 2-3 dager. Men er du i tvil så ringer du som sagt legevakten nå i natt hvis du er så dårlig 

Anonymkode: 5fc0b...20b

Skrevet

Luftsmerter er helt forbanna vondt! Jeg måtte ta smertestillende på grunn av det, ikke like mye på grunn av fjerning av blindtarm, så det sier litt  🙈 jeg hadde de værste verkende skuldrene jeg noen sinne har opplevd, men det gikk over etter et par dager.

Anonymkode: dcfa6...238

Skrevet

Takk for svar :)

men hvor lenge er det normalt å blø fra skjeden etter lapraskopi?

Anonymkode: 3a5a5...366

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...