AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Fordeler og ulemper? God lønn er jo en fordel, men det er ikke avgjørende for meg. Fordel er litt mer fleksibilitet, fri høytider og helger. Ulemper er krevende ansatte som ikke følger regler, nye prosedyrer, syter og klager og ikke setter pasienter først. Holde seg til budsjett, legge budsjettet, pinlige og vonde samtaler med ansatte. Hva veier tyngst hos deg? Kunne du vært leder eller er du kanskje leder? Hva tenker du om jobben? Anonymkode: cef21...a46
Serafin Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 (endret) På 17.12.2019 den 23.23, AnonymBruker skrev: Fordeler og ulemper? God lønn er jo en fordel, men det er ikke avgjørende for meg. Fordel er litt mer fleksibilitet, fri høytider og helger. Ulemper er krevende ansatte som ikke følger regler, nye prosedyrer, syter og klager og ikke setter pasienter først. Holde seg til budsjett, legge budsjettet, pinlige og vonde samtaler med ansatte. Hva veier tyngst hos deg? Kunne du vært leder eller er du kanskje leder? Hva tenker du om jobben? Anonymkode: cef21...a46 Mye drit å forholde seg til. hjelper ikke med fri i helgene og god lønn når man har ansvar for ansatte under seg. Det kan oppstå så mange konflikter og ting som kan oppstå. Folk som er misfornøyde med ting og tang , press fra ansatte under og fra ledelsen over der igjen. Ansvar for økonomi og press om å nå økonomiske mål osv. Bedre å være vanlig ansatt ennå være leder i helse. Endret 19. desember 2019 av Serafin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå