Gå til innhold

ALDRI mer kjøpe fra Classic Living. Noen som vet om tilsvarende butikk på nett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere ganger bestilt møbler fra classic living. Jeg liker veldig godt mye av det de har der. Nå er vi ute etter sofa, bord og hvilestol. Men etter gjentatte kjøp med bare rot ifht kommunikasjon, feil på møbler, mangler møbler de sa de hadde på lager og ikke minst ELENDIG kundeservice -så kommer jeg aldri til å handle der igjen. Anbefaler ingen å bruke den butikken. 

Når man bruker lang tid på å lete og finne noe man virklig ønsker, og prisene er ganske stive i den butikken -så bør i det minste kundeservicen være god og høflig. Og de bør ha kontroll på hva de har på lager og hva som er bestillingsvare. (Vi solgte våre gamle møbler da de hadde bekreftet at det vi hadde kjøpt var på lager, og hentedag var avtalt -og så når vi kommer så hadde de det ikke allikevel). Ingen unnskyldning, ingen forklaring. Bare: "Oi, nei vi hadde ikke allikevel vi...." (Og vi hadde kjørt flere mil en vei...) Det mest utrolige var at nøyaktig det samme skjedde for et års tid siden også!! Bekreftet at det var på lager, når vi kom og hadde leid stor henger, så bare: ojda, vi har ikke allikevel vi!..

Vi sendte klage da jeg var både skuffa og sint. Og hva tror du? De gidder ikke svare engang.

Etter så elendig kundeservice 2 -TO -ganger -så må jeg finne tilsvarende i en annen butikk -det er helt uaktuelt å vurdere de igjen.

Noen som vet om tilsvarende nettbutikk?

#classicliving  -bare hold dere langt unna butikken..

Anonymkode: 23aa1...8b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har handlet en del på Classic Living, blant annet sofabord, spisestoler, speilbilder osv.. Aldri vært noe problem, forsinkelse, ingenting. Kun en gang når jeg skulle kjøpe noe bilder, de hadde ikke på lager men sa at hvis jeg ville så kunne jeg komme å se på de som de har på Showrommet deres. Dro dit og kjøpte de.

Om jeg har vært heldig eller ikke, men jeg har ikke noe negativt å si om dem. Men vet at på nettet så finner man mye negative komentarer om Classic Living.

Det eneste som jeg kan anbefale som ligner på Classic Living møbler er vel Riviera Maison, de er litt dyrere en Classic Living. De kopierer mye Riviera Maison selv om de ikke vil innrømme det. Også har du Cadell Design, de har Facebook også, de har også mye likt som CL.:)

Anonymkode: f254d...6ac

• Liker 2
Skrevet

Har også negativ erfaring. Vi bestilte sofabenk -da vi skulle hente til avtalt tid, så var ikke møbelet der. Men de hadde en med knekt ben vi kunne få istedenfor, var jo "bare å lime på benet igjen"..

Har ikke handlet etter det.

Home&Cottage, Novasolo og Trademax ligger i samme kategori.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...