Gå til innhold

Dere som er 100% alene hvordan er dagen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med 3 barn alder 10 til 14. En med diagnose. Jeg har kjæreste jeg må gå fra pga mange omstendigheter.  Jeg har ingen søsken og gamle foreldre. 

Koser meg maks med barn, men savner jo en venninnekveld en sjelden gang. Har hatt det,men da fått mine venninner hit.

Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: 0b033...d90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to barn 100% alene. Jeg har kjæreste men vi bor ikke sammen. 

Jeg er veldig heldig som har gode venner rundt meg som stiller opp som barnevakt når jeg feks vil dra en helg til kjæresten min. Mannen til bestevenninnen min har ofte barna mine om vi vil ta en tur ut, eller reise på en langweekend en sjelden gang i blant. 

Vi bor ikke i samme land som besteforeldre, men de stiller opp når vi er hjemme på besøk, og tilbyr seg gjerne å ha barna 1-2 netter når det trengs eller de ønsker. 

Er det ingen av dine venninner eller naboer som du har kontakt med, som har et tenåringsbarn (16,17,18år) som du kunne betalt for å passe barna en gang i blant? Nå vet jeg ikke hva slags diagnose det ene barnet ditt har, og om det er håndterlig for en tenåring/ung voksen? 

Anonymkode: bf894...bde

Skrevet

Får du ikke avlastningshjem fra bv?

Anonymkode: bd19b...347

Skrevet

Jeg er 100% alene med ei på 4,5 og en på 1,5 år. godt voksne foreldre, og ingen kontakt med far og familie. jeg opplever at vi er veldig sosiale. jeg har ei fast barnevakt, men det er klart at det koster. bruker henne når vi skal ut og spise etc. Ellers kommer mine venninner til meg. vi tar et par glass vin kanskje og koser oss gjerne fra 20.00-23.00. ikke fyll, men jeg syntes det er uproblematisk. ( bor i rekkehus med flere venner/gode naboer).  jeg har alltid vært veldig sosial av meg, så det har vært viktig å holde på som alenemor også, men med andre betingelser. har også andre venninner som er alene, vi legger opp samvær/barnevakt som er tilpasset hverandres ordning for mest utbytte. 

Anonymkode: 19561...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...