AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Er det flere som ikke velger å feire jul i år? Eller ikke gjør så mye ut av det? Dette er første julen jeg velger å ikke gjøre det og jeg føler meg mer komfortabel med det. Anonymkode: 54d29...313 1
Oktobr Skrevet 18. desember 2019 #2 Skrevet 18. desember 2019 Blir alene, så tenker ikke å gjøre noe annet enn å slappe av på kvelden med noe godt og spise og drikke mens jeg ser på noe koselig og julete på Netflix eller YouTube.
Kniv & gaffel Skrevet 18. desember 2019 #3 Skrevet 18. desember 2019 Personlig synes jeg det virker litt stusselig å ikke feire jul, men jeg skjønner også at noen ikke gjør det. Jeg har ei venninne som slutta å feire etter at mannen hennes døde for snart fem år siden. I stedet for pleier hun og sønnen å dra på sydentur i jula. Sønnen hennes er i 20-årene, og i likhet med moren synes han det er vanskelig å feire jul etter at faren døde. 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Skrevet 18. desember 2019 Vært alene i 9år, tar det som en vanlig dag. Kjøper kanskje noe ekstra mat. Dette passer meg fint! Anonymkode: 7bbb5...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå