eliassen Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 vi har valgt å ha Annies song som vals. Men så sier musikkmannen vår at den kan spilles på to måter, som vanlig vals og som Wienervals. Vi har bare øvd til den helt normale sangen til John Denver, og aner ikke hvilken type vals det er. Noen som vet?????
Jannibrud Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Så vidt jeg vet går wienervalsen fortere enn engelsk vals (som nok passer bedre for meg :oops: )
gaja Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 lengre steg på wienervals, så vidt jeg har forstått.. kan være vanskelig med korte bein eller trang kjole kan dere ikke få musikkmannen til å demonstrere og så prøve å danse attåt?
tommeline Skrevet 31. mai 2005 #5 Skrevet 31. mai 2005 når skal man danse? Vi kommer til å ha brudevals mellom kaffe og avec og kaker. Planen blir sånn: - Middag - Kaffe og avec (og spisesalen blir ryddet til dansesal) - Brudevals og videre dans ca 1 time - Kaker - Mer dans, prating rundt kaffebord...
eliassen Skrevet 1. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2005 vi har tenkt å ha følgende plan middag omtreng 1 times pause (strekke litt på bena etter å ha sittet ved bordet lenge) Bryllupsvals Kaker Masse dansing
Catzy Skrevet 1. juni 2005 #7 Skrevet 1. juni 2005 Vi kommer til å ha - middag - kaffe avec 45 min - polonaise for å samle folk (kortversjon, kun en runde rundt i lokalet) - brudevals: her har vi først en liten for bare ham og meg, og så en felles vals - stopp i musikken: inn med kake. Kaken blir behørig skjært opp og utdelt - resten av kakene settes fram, og musikken blir skrudd på. Det blir mulig for folk å spise og danse om hverandre, det er flere rom å bevege seg i. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå