Gå til innhold

Fillers i kinn. Erfaringer? Pris?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 42 og har såvidt begynt å få noe volumtap i kinnene etter at jeg har gått ned 17 kg. Planlegger restylane i kinnene for et lite løft (så også kjevelinjen kan jevnes ut). Ser på prisliste hos sykepleier her i byen, og det koster 3000, ser det ut til. Betyr det at jeg må betale 6000 totalt - en i hvert kinn? Eller 3000 totalt? 
Noen som har satt tilsvarende filler? Ble dere fornøyd?

Anonymkode: a2efa...761

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det anbefales Sculptra. Restylane forsvinner veldig kjapt. Dyrt blir det uansett å opprettholde det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ta restylane betaler du for antall ml av restylane som du ønsker å ta, så du må ikke betale dobbelt for hvert kinn :)) Antar at det koster 3000 for 1ml? da fordeler de 1 ml med fillers i hvert kinn. Jeg har aldri tatt restylane i kinnene, men pleier å ta i nesa, og haka, og er veldig fornøyd med det :) 

Anonymkode: 56f28...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal ta restylane betaler du for antall ml av restylane som du ønsker å ta, så du må ikke betale dobbelt for hvert kinn :)) Antar at det koster 3000 for 1ml? da fordeler de 1 ml med fillers i hvert kinn. Jeg har aldri tatt restylane i kinnene, men pleier å ta i nesa, og haka, og er veldig fornøyd med det :) 

Anonymkode: 56f28...b33

1ml er altfor lite i 2 kinn, man kommer knapt til å se forskjell. Det du eventuelt ser i forskjell vil være hovenhet etter nålestikkene. Tror de bruker fra 2ml og oppover i kinnene, men de fleste klinikker reduserer prisen på den neste sprøyta, dvs du betaler ikke 3000 for hver sprøyte. Gjerne halv pris for neste. 

Anonymkode: 117c7...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...