Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2005 #1 Del Skrevet 31. mai 2005 Hei! var ikke helt sikker på hvilket forum jeg skulle poste dette i, så prøver her. Har i det siste hørt masse om sånne dansematter man kobler opp til Playstation 2. Synes dette høres gøy ut, samt at jeg kunne trenge litt trim! Noen som vet hvor man får tak i sånne, og evnt hva de koster? Noen som har prøvd sånne, og har kommentarer til om det er gøy, bra trening osv? Ønsker dere uansett en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 1. juni 2005 #2 Del Skrevet 1. juni 2005 cdon.no har dem play.com har dem søk på kelkoo, der finner du dem... Går og venter på dansematte og spille til Xbox, og gleder meg vilt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 1. juni 2005 #3 Del Skrevet 1. juni 2005 jeg og vil ha til x box..når er det det kommer egentlig? :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bhsiltsk Skrevet 1. juni 2005 #4 Del Skrevet 1. juni 2005 Jammen det fins jo på markedet allerede!! Se på play.com eller cdon.no!! Det kommer ikke oppi fanget ditt, vettu... Må undersøke litt selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest litt lost i.i Skrevet 3. juni 2005 #5 Del Skrevet 3. juni 2005 http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904...nav_genre=10504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har prøvd dansematta Skrevet 13. juni 2005 #6 Del Skrevet 13. juni 2005 Det er kjempe morro å bruke dansematta, spesielt viss du fra før er glad i å danse litt. Har faktisk tatt på meg treningstøy noen ganger å danset i vei :-) for ja, man blir litt sliten viss man holder på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 13. juni 2005 #7 Del Skrevet 13. juni 2005 Har sett dem på SmartClub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå