AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Lurer på om det er andre her som har/har hatt en partner som likte å gjøre seg vondt under sex til tross for at vedkommende visste at du ikke likte det? Eller som har en partner som tenner på helt andre ting enn deg. Hvordan løser dere det? Jeg har det nå, og vet at han ikke er sånn til andre (ikke så viktig hvordan jeg vet det, men jeg VET det). Han sier at han ikke tenner på meg på noen annen måte. Jeg snakker ikke om heftig vonde ting, men lette slag, klyping i brystet, binde hender, kjevetak, lett kvelning osv. Jeg lar han som regel gjøre det fordi jeg vil gjøre han glad, men føler det blir litt mye av og til. For mye vondt og for lite godhet. Det er verdt det for meg så lenge vi kan ha en fin stund sammen etterpå hvor han viser godhet og at han er glad i meg, men det virket som at da han skjønte at det var viktig for meg så ble det liksom et poeng å nekte meg det også. Jeg er veldig avhengig av nærhet fra han. Er det andre her som har slike partnere og som følelsesmessig klarer å leve med det? Anonymkode: b7fb4...827
isw Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 (endret) Jeg mener at slike ting (vold under sex) er et overgrep når en av partene ikke liker/vil det. Her har du i realiteten to valg. Fortell han at du trenger nærhet på en annen måte og krev at han respekterer det eller gå. Endret 17. desember 2019 av isw 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Jeg var i flere år sammen med ei vakker og særdeles oppegående dame. Vi hadde det supert på nesten alle måter, men jeg måtte til slutt si stopp pga hennes sykelig underdanige og tildels selvskadende oppførsel i senga. Veldig synd, men klarte rett og slett ikke opprettholde respekten for henne. Anonymkode: aca10...0b7 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 2 timer siden, isw skrev: Jeg mener at slike ting (vold under sex) er et overgrep når en av partene ikke liker/vil det. Her har du i realiteten to valg. Fortell han at du trenger nærhet på en annen måte og krev at han respekterer det eller gå. Jeg har fortalt han det for noen dager siden, og han sa at han skulle prøve det. Det gjenstår å se om jeg betyr nok til at han respekterer det. Tror ikke jeg klarer å forlate han med det første, så jeg må finne en måte å takle at han er som han er. Innenfor rimelighetens grenser. Anonymkode: b7fb4...827
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i flere år sammen med ei vakker og særdeles oppegående dame. Vi hadde det supert på nesten alle måter, men jeg måtte til slutt si stopp pga hennes sykelig underdanige og tildels selvskadende oppførsel i senga. Veldig synd, men klarte rett og slett ikke opprettholde respekten for henne. Anonymkode: aca10...0b7 Vet ikke om jeg skjønte riktig. Var hun sånn fordi hun trodde det var slik du ville ha det? Anonymkode: b7fb4...827
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 Var sammen med en fyr som nærmest var besatt av analen min, uansett om jeg ville eller ikke. Ødela nærmest min seksualitet at han ikke kunne respektere å ikke presse på for å ha analsex til jeg sa ja for å få slutt på maset, eller at han ikke klarte å la være å plukke meg bak da jeg ærlig sa at jeg hadde fått slik avsmak for dette (og ham) at eneste måten å redde forholdet på var at han ikke rørte analen min til jeg kom over dette. Da han likevel ikke klarte å holde seg unna, men stadig "glemte seg" ble han en eks. Bare tanken på sex med ham gjorde meg dårlig, og bare å skrive om det får meg fremdeles til å føle avsky. For ham som mann i helhet. Jeg er glad for at jeg gikk før hele min seksuelle lyst og glede ble helt ødelagt. Jeg var redd for det en stund, men traff heldigvis en mann som virkelig viste meg at man skal respektere sin partners seksualitet, og aldri presse noen over det de er komfortabel med. Anonymkode: ea037...f13 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå