AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Det er mange grunner til at jeg vil slutte i jobben NÅ, men også mange som gjør at jeg vil bli en stund til. Litt av problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme meg videre. Hva kan jeg gjøre i løpet av et år for å kunne bytte beite? Må vel studere noe nytt? Anonymkode: 74ce0...142
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 ?? Det er vanskelig å svare på da du ikke sier noe om du vil bytte bransje/felt? Skal du flytte? Vil du jobbe med noe helt annet så hadde det jo vært en ide med utdanning, men igjen det kommer helt an på hva du ønsker. Hva med kursvirksomhet? Er det noen muligheter i din nåværende arbeidssituasjon? Sånt kan også styrke kompetansen for fremtiden. Anonymkode: dcc72...a95
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Takk for innspill og spørsmål. Jeg har en del utdanning fra tidligere som er relevant for det jeg kanskje kan tenke meg, men her har jeg null erfaring. Må liksom starte på nytt innenfor det, og lurer på om jeg burde satse på mer utdanning. Skal gruble litt på om det er noe jeg kan lære meg der jeg er nå, selv om jeg tviler. Anonymkode: 74ce0...142 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå