AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Del Skrevet 17. desember 2019 Kjole m lang erm til kneet m litt splitt , i fløyel - farge type burgunder. er mellomblond og lys hud. Hva er pene sko å ha til? Stoffet på kjolen er tungt og «dekkende» sitter ikke klistret på kroppen heller litt for stor. Så vil freshe opp kjolen m sko og smykker. Forslag ? Ps ikke for høy hæl, maks 5 cm, men åpen eller lukket sko? Svarte ? Tenker muligens gullsmykker... Anonymkode: 0bc64...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Del Skrevet 17. desember 2019 Svart eller mørk grønn. Anonymkode: 9f4f0...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Del Skrevet 17. desember 2019 Alltid lukket sko om vinteren. Svarte eller mørkeblå pumps ville jeg valgt. Anonymkode: 57b36...2c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 17. desember 2019 #4 Del Skrevet 17. desember 2019 Der kan du jo egentlig velge ganske fritt. Skoene kan matches med smykkene, uansett om du går for sølv eller gull. Du kan velge nude, sort, mørk grønn eller marineblå, og helt sikkert flere varianter jeg ikke har tenkt på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Del Skrevet 17. desember 2019 Takk for Tips. Med sorte sko blir det svarte strømper og m nude lyse strømper ? Anonymkode: 0bc64...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Del Skrevet 17. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for Tips. Med sorte sko blir det svarte strømper og m nude lyse strømper ? Anonymkode: 0bc64...b06 Og m grønne , svarte strømper ? 🧐 🎄💃 Anonymkode: 0bc64...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 17. desember 2019 #7 Del Skrevet 17. desember 2019 Røde sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #8 Del Skrevet 17. desember 2019 Her har jo du mange muligheter! Man kan kjøre grått, nude, metallisk eller sort. Ville matchet med veske/tilbehør. Eventuelt sko i samme farge som kjolen... Vil si det er mer avhengig av din alder og/eller anledning. Anonymkode: 1a502...788 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 17. desember 2019 #9 Del Skrevet 17. desember 2019 Sort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #10 Del Skrevet 17. desember 2019 Kjolen ser nesten sånn ut Anonymkode: 0bc64...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #11 Del Skrevet 17. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjolen ser nesten sånn ut Anonymkode: 0bc64...b06 Vet ikke helt om jeg synes den er så fin. Veldig mye og tungt stoff.. og jeg pleier bruke mest svart Anonymkode: 0bc64...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. desember 2019 #12 Del Skrevet 17. desember 2019 Ville valgt nude eller sorte spisse pumps med eller uten rem. Hudfarget strømpebukse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chin up Skrevet 17. desember 2019 #13 Del Skrevet 17. desember 2019 Nydelig farge på kjolen! Jeg hadde gått for gullfargede, nude eller sorte pumps. Du kan ta opp igjen fargen på skoene ved å bruke smykker, clutch og/eller neglelakk i den samme fargen. Ville nok også brukt hudfargede stømper uavhengig av hvilken farge du har på skoene :) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #14 Del Skrevet 18. desember 2019 9 timer siden, Chin up skrev: Nydelig farge på kjolen! Jeg hadde gått for gullfargede, nude eller sorte pumps. Du kan ta opp igjen fargen på skoene ved å bruke smykker, clutch og/eller neglelakk i den samme fargen. Ville nok også brukt hudfargede stømper uavhengig av hvilken farge du har på skoene Tusen takk Anonymkode: 0bc64...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 18. desember 2019 #15 Del Skrevet 18. desember 2019 Tror jeg ville brukt sorte eller gullfargede sko. Beige/nude synes jeg passer bedte til sommeren enn til jul. Har du røde sko i samme farge som kjolen, kan det også være fint. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #16 Del Skrevet 18. desember 2019 34 minutter siden, Kniv & gaffel skrev: Tror jeg ville brukt sorte eller gullfargede sko. Beige/nude synes jeg passer bedte til sommeren enn til jul. Har du røde sko i samme farge som kjolen, kan det også være fint. Takk ja liker fargen. Litt usikker på resten av kjolen Anonymkode: 0bc64...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 18. desember 2019 #17 Del Skrevet 18. desember 2019 Jeg tror gullfargede sko ville bli helt nydelig til denne kjolen. Av en eller grunn er jeg ikke noen fan av kombinasjonen sort og rødt, selv om den anses å være klassisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #18 Del Skrevet 18. desember 2019 2 minutter siden, Roci skrev: Jeg tror gullfargede sko ville bli helt nydelig til denne kjolen. Av en eller grunn er jeg ikke noen fan av kombinasjonen sort og rødt, selv om den anses å være klassisk. Njæ, gullfargede sko til rød kjole blir i overkant julete etter mitt syn. Jeg ville hatt svarte sko og hudfarget strømpebukse - for all del IKKE svart strømpebukse til en sånn kjole, det lyser romjulsfest anno 1993. Anonymkode: ce25a...0e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #19 Del Skrevet 18. desember 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjolen ser nesten sånn ut Anonymkode: 0bc64...b06 Hudfargede strømper, og sorte sko. Anonymkode: 902b4...cf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #20 Del Skrevet 18. desember 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Njæ, gullfargede sko til rød kjole blir i overkant julete etter mitt syn. Jeg ville hatt svarte sko og hudfarget strømpebukse - for all del IKKE svart strømpebukse til en sånn kjole, det lyser romjulsfest anno 1993. Anonymkode: ce25a...0e5 Haha takk !!! Anonymkode: 0bc64...b06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå