Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg trenger hjelp. Jeg hadde en MA for en måned siden, og har fått beskjed om å vente med bli gravid pga jeg muligens har mola. Så må vente ca 5 måneder fra nå. Dette tar knekken på meg og jeg trenger tips til hva jeg kan finne på det neste halvåret for å få tiden til å gå så fort som mulig. Jeg er ikke i jobb for tiden, så tiden går ekstremt sakte.

Jeg vurderer blant annet å begynne med trening, men har dere noen andre forslag til aktiviteter man kan finne på? Jeg setter pris på alt av tips.

💗

Anonymkode: 1ec8e...e1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klatring, yoga (kan gi flere fordeler) 

Pusse opp, lage hage. Velforening. 

• Liker 1
Skrevet

Så trist at du har opplevd MA, det er en ekstrem psykisk påkjenning og sorg i tillegg til alt det fysiske.. Hadde en selv i september. Løsningen min ble trening. Jeg trente litt hver dag til jeg følte meg normal igjen, og det tok en tid før jeg gjorde det. Om det var en gåtur på 30 min, hjemmeyoga, gruppetime på senter, joggetur, intervaller på mølle eller ute, løfte vekter, 10 minutter med øvelser på gulvet hjemme.. Alt hjalp på. Sender deg en klem ❤️ 

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, Neutral90 skrev:

Klatring, yoga (kan gi flere fordeler) 

Pusse opp, lage hage. Velforening. 

5 timer siden, Vestalinn skrev:

Så trist at du har opplevd MA, det er en ekstrem psykisk påkjenning og sorg i tillegg til alt det fysiske.. Hadde en selv i september. Løsningen min ble trening. Jeg trente litt hver dag til jeg følte meg normal igjen, og det tok en tid før jeg gjorde det. Om det var en gåtur på 30 min, hjemmeyoga, gruppetime på senter, joggetur, intervaller på mølle eller ute, løfte vekter, 10 minutter med øvelser på gulvet hjemme.. Alt hjalp på. Sender deg en klem ❤️ 

Tusen takk for tips, klem tilbake 💜 - Ts

Anonymkode: 1ec8e...e1f

• Liker 1
Skrevet

Hva med å bli frivillig i Røde Kors eller Kreftforeningen et par timer i uken? Kan hjelpe med fokus på noe annet og bidra til andre i en annen vanskelig situasjon - samtidig som det bare er et par timer så det ikke blir for mye.

Alt godt og lykke til!

Anonymkode: e9f68...f22

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...