Gjest linck ikke innlogget Skrevet 31. mai 2005 #1 Del Skrevet 31. mai 2005 Har endelig knøvla meg til å bytte p-piller, tar min første yasmin-pille idag Men jeg kikka litt på brettet ista, og fant ingen start-pille? Har aldri brukt enfase-piller før så nå ble jeg litt usikker... :oops: Skal jeg bare ta hvilken som helst tirsdags-pille og fortsette derfra? Hilsen Linck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 31. mai 2005 #2 Del Skrevet 31. mai 2005 Ta akkurat hvem du vil du! Jeg tar som regel den øverst i venstre hjørnet og går til høyre. Men lag et system som du vet at du kommer til å klare å følge! Eller du kan ta hvilken som helst pille på brettet hver dag. Alle pillene har likt innhold. (iallefall hvis du har 21 piller på brettet ditt! Har du 28 tipper jeg at sukkerpillene du skal ta når du har menstruasjon har en annen farge Pam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mai 2005 #3 Del Skrevet 31. mai 2005 Bak står ukedagene, pleier å begynne på en av de hvor det står den dagen der er akkurat da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mai 2005 #4 Del Skrevet 31. mai 2005 Bak står ukedagene' date=' pleier å begynne på en av de hvor det står den dagen der er akkurat da.[/quote'] Enklere å passe på at man har tatt en pille hver dag på den måten, i alle fall for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest linck ikke innlogget Skrevet 31. mai 2005 #5 Del Skrevet 31. mai 2005 Ja, det er jo greit å følge etter ukedagene. Men da tar jeg bare en av tirsdagspillene da, og fortsetter derfra. Takk for svar! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå