Gå til innhold

Ang. en smiley

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Se på denne smileyen:

:kul:

Når jeg skriver den inn så står det : kul : (uten mellomrommene så klart)

Hvorfor er den kule smileyen den med røyk i kjeften? :-?

Og ja, dette er en agurk-melding deluxe... Fordi dere fortjener det :sjarmor:

Men alvorlig talt, det sier jo noe om enkelstes holdninger til røyk som mange trodde man ikke hadde lenger.

Er det fortsatt kult å røyke???

Hva sier dere folkens? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste ikke at den smileyen het kul, for jeg har aldri brukt den. Men den kunne godt ha stumpet røyken syns jeg.....

Røyking syns jeg er ut. Røykere luktes lang vei... og de lukter ikke godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt på det samme, Vinga! Synes heller ikke røyking er kult ...men vi er vel vant med at det liksom ser kult ut....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det henger vel fortsatt igjen...

Tenker at myten at det er kult, kommer fra slike som James Dean plakater. You know - he was the coolest guy - alltid med røyk i kjeften, sex i blikket og med en strålende tanke å kjøre fort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke akkurat sex i blikket på den kulingen her nei :kul:

Men det er jo tydelig at han grønnes noe jævlig i trynet av den røyken da. Ser ikke ut som det er noe bra for hudfargen akkurat :lol:

Har selv forandret totalt syn på røyking siste årene. Å ikke slutte å røyke når en faktisk vet hva det gjør med kroppen og helsa er dumskap. Det har alt med innstilling og psyke å gjøre, og ja, alle kan klare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat sex i blikket på den kulingen her nei :kul:

Men det er jo tydelig at han grønnes noe jævlig i trynet av den røyken da. Ser ikke ut som det er noe bra for hudfargen akkurat :lol:

Har selv forandret totalt syn på røyking siste årene. Å ikke slutte å røyke når en faktisk vet hva det gjør med kroppen og helsa er dumskap. Det har alt med innstilling og psyke å gjøre, og ja, alle kan klare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, røyking er ikke kult... Det vet vel alle oppegående voksne mennesker i dag?

Som Henna skrev, det røyken gjør med helsa osv burde gjøre at alle stumper røyken, for faktisk så KAN alle klare det... Men sånn som med meg, jeg unner meg sjelden ting, så derfor unner jeg meg den røyken... :kul: Vi skal da alle dø engang likevel, og for meg er det faktisk revnende likegyldig når det blir... :roll:

Men det var vel ikke det denne diskusjonen gjaldt...

Kanskje denne smiley'en har fått navnet kul fordi de har direkte oversatt fra engelsk "cool". Som kjent er "cool" på engelsk en betegnelse på både "to be a cool person" og "be cool" (altså både kul og avslappet). Denne smiley'en ser jo ganske avslappet ut, så kanskje de bare har oversatt feil?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...