Gå til innhold

gutter kun vennskapelige mot jenter de vil ha sex med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er noen gutter kun hyggelige med jenter de ønsker å pule?

Anonymkode: 34c88...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel ja. Det er jo ingenting å hente på bare et "vanlig" vennskap.

Anonymkode: d419e...47e

• Liker 3
Skrevet

De aller fleste menn er slik, har jeg inntrykk av. Når jeg var yngre trodde jeg at gutter og jenter fint kunne være venner. Men etter hvert som jeg har opplevd at mannlige venner har prøvd seg på meg, eller fortalt om følelser for meg helt ut av det blå, så tror jeg ikke menn er vennlige uten motiver lenger.

Anonymkode: 9967b...68b

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er noen gutter kun hyggelige med jenter de ønsker å pule?

Åpenbart er noen  gutter kun ute etter sex. 

Anonymkode: 62232...fe5

• Liker 3
Skrevet

Har aldri vært venn med en gutt eller mann. De vil ikke det en gang.

Skrevet

Mange av de dessverre, men langt ifra alle. De fleste jeg møter er hyggelige, men tror de færreste har tanker om det. Er normalt å være høflig i serviceyrker f.eks. Men ser mange blir innbilske av det :fnise:

Anonymkode: 5e2cb...78b

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

De aller fleste menn er slik, har jeg inntrykk av. Når jeg var yngre trodde jeg at gutter og jenter fint kunne være venner. Men etter hvert som jeg har opplevd at mannlige venner har prøvd seg på meg, eller fortalt om følelser for meg helt ut av det blå, så tror jeg ikke menn er vennlige uten motiver lenger.

Vi er jo vennelige fordi det er skrevet i den sosiale kontrakten at det er enklere å leve uten å dø for tidlig om vi alle kan være litt imøtekommende. Selv tar jeg jo på meg en vennelig personlighet når jeg f.eks er på jobb der jeg har glimt i øyet og alle medarbeiderne er mine venner, men egentlig så bryr man seg jo ikke. Slik føler jeg det også med jenter jeg ikke er tiltrukket av. hvorfor bruke unødvendig tid og energi på en relasjon jeg vet aldri vil bli mer enn overfladisk? Det samme gjelder med andre menn også. 

Det reflekterer vel mulig at jeg er litt skadet emosjonelt også. 

Skrevet
4 minutter siden, Dalmatian skrev:

Har aldri vært venn med en gutt eller mann. De vil ikke det en gang.

Mange kjærester tåler ikke det heller. Mange avslutter eller lar være å få nye venner, hvis de har kjæreste.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange kjærester tåler ikke det heller. Mange avslutter eller lar være å få nye venner, hvis de har kjæreste.

Han var singel og det var jeg og. Jeg ville være med ham, men han avviste meg.

Skrevet

Om det ikke er sex de er ute etter, så kan det være noe annet du har som de er interesserte i å få fatt på.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Som regel ja. Det er jo ingenting å hente på bare et "vanlig" vennskap.

Anonymkode: d419e...47e

Snakker du om deg selv nå?

Anonymkode: 30e85...171

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, O.G. skrev:

Om det ikke er sex de er ute etter, så kan det være noe annet du har som de er interesserte i å få fatt på.

som hva da?

_______

grunnen til at jeg spurte er at fredag var jeg med en venn, han var pratsom, smilende, generelt hyggelig... på kvelden når det bare ble oss to så prøvde han seg på meg, jeg sa jeg hadde lyst men trengte litt tid... når jeg møtte han i dag sa han ingenting til meg med mindre jeg spurte han om ting, følte han generelt var avvisende..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

som hva da?

_______

grunnen til at jeg spurte er at fredag var jeg med en venn, han var pratsom, smilende, generelt hyggelig... på kvelden når det bare ble oss to så prøvde han seg på meg, jeg sa jeg hadde lyst men trengte litt tid... når jeg møtte han i dag sa han ingenting til meg med mindre jeg spurte han om ting, følte han generelt var avvisende..

Det er noe som heter, "kvinnelig intuisjon". Den er der av en grunn. Stol på den magefølelsen din.

Anonymkode: 9967b...68b

• Liker 1
Skrevet

Menn får gjerne romantiske eller seksuelle følelser for kvinner de omgås, sånn er vi nå bare bygd. Det betyr ikke at man ikke kan være venner i tillegg. Aksepter at mennesker har et stort følelsesregister, det ene utelukker ikke det andre.

Så er der og slik at om menn ikke prøvde seg på alle damene de omgås ville de ikke fått seg kjæreste.

Anonymkode: fce6d...d19

• Liker 1
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Man kan være interessert i et vennskap fordi hun virker ålreit, men ikke så keen på sex med henne, eller for å utvide nettverket, komme i kontakt med hennes venner osv.

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Menn får gjerne romantiske eller seksuelle følelser for kvinner de omgås, sånn er vi nå bare bygd. Det betyr ikke at man ikke kan være venner i tillegg. Aksepter at mennesker har et stort følelsesregister, det ene utelukker ikke det andre.

Så er der og slik at om menn ikke prøvde seg på alle damene de omgås ville de ikke fått seg kjæreste.

Anonymkode: fce6d...d19

alle damene de omgås? Det var da voldsomt.

Anonymkode: 30e85...171

• Liker 5
Skrevet

Noen er nok det ja, men det betyr selvfølgelig ikke alle. Jeg foretrekker faktisk veninner fremfor kamerater da jeg kanskje "treffer" bedre sosialt. 

Anonymkode: 39e8e...9c0

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

som hva da?

Mat

Et sted å være

Bli introdusert til vennekretsen. 

Skrevet

Som mann forteller disse svarene meg mest om deres omgangskrets.

Anonymkode: c9129...a22

• Liker 1
Skrevet

Alle de som "bryr" seg om meg og det jeg driver med av det motsatte kjønn er interessert i mer enn  vennskap. Det har faktisk gjort meg helt utslitt. De er støttende og gode inntil de innser at jeg ikke vil ha noe forhold med dem. Så forsvinner de alle sammen og man føler seg helt alene.

Anonymkode: ce921...d32

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...