AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #21 Skrevet 18. desember 2019 5 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det kan jeg ikke skjønne, for det er friksjonen på kukhodet som får oss til å sprute. Hvorfor det ikke er av friksjon på kvinnenns vagina, hvor kommer orgasmen da fra? Klitten. Den er på utsiden. Kvinner har nesten ikke nerver i vagina. Har alltid kondom under sex med mindre det er i fast forhold. Gidder ikke få sykdommer og barn. Sex er ikke så digg at det er verdt HIV. Forskjellen på sex med og uten kondom er ikke stor. Anonymkode: 00e67...a91 2
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2019 #22 Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, WhiteSwan skrev: Penis har naturligvis flere nerver enn skjeden, hvis ikke hadde nok ingen kvinne orket å føde. Menn føler mer under sex enn kvinner Ja da er det jo ikke noe rart vi kommer for fort, da skal jeg fortsette med å bruke brødpose, den hjalp for min del...
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #23 Skrevet 18. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Klitten. Den er på utsiden. Kvinner har nesten ikke nerver i vagina. Har alltid kondom under sex med mindre det er i fast forhold. Gidder ikke få sykdommer og barn. Sex er ikke så digg at det er verdt HIV. Forskjellen på sex med og uten kondom er ikke stor. Anonymkode: 00e67...a91 Eller G punktet! Eneste som funker på meg, men ikke alle treffer det Anonymkode: df55b...84f
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2019 #24 Skrevet 18. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Klitten. Den er på utsiden. Kvinner har nesten ikke nerver i vagina. Har alltid kondom under sex med mindre det er i fast forhold. Gidder ikke få sykdommer og barn. Sex er ikke så digg at det er verdt HIV. Forskjellen på sex med og uten kondom er ikke stor. Klitten ja, den har også jeg funnet på utsiden🙈 Da stemmer jo min påstand av klittmassasje, men helgarderer meg med litt vaginalt også da. Kvinner er jo forskjellige på det punktet😉
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2019 #25 Skrevet 18. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller G punktet! Eneste som funker på meg, men ikke alle treffer det Tenker du to fingre inn med "komhit" bevegelser mot blæra, litt press på skambenet og suging av klitten?
Gjest Timian Soot Skrevet 18. desember 2019 #26 Skrevet 18. desember 2019 Ingenting negativt med kondom😊I et forhold gjør det ingenting uten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå