AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Det virker som om mange har forskjellige oppfattelser av dette med å bruke kondom. Noen syns det er like bra som uten, mens andre hater det. Hva er ditt forhold til kondom vs uten kondom. Hvis man skal sammenligne? (og si gjerne om du er mann eller kvinne). Jeg er kvinne og syns kondom er ca 85 prosent det samme som å ha sex uten kondom. Hva med deg? Anonymkode: d634f...b99
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Jeg syntes kondom er greit så lenge jeg kan ta den av og komme i munnen. Anonymkode: 54c66...22e
Hr. Aktiv Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Jeg tenker ikke på kondom som noe hinder. Merker svært liten forskjell på følelsen uansett. Sædsøl blir det uansett av meg både med og uten kondom så. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 Jeg som dame merker ikke noe til det, og det er digg å slippe alt sølet etterpå, men min man mister helt følelsen, og sier han like gjerne kan dyppe kølla i en bøtte med varmt vann.... Så han gidder ikke å ha sex, så lenge kondom må brukes. Anonymkode: 20650...ed0
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 Jeg, kvinne, er ikke fan av kondom. For det første blir det et stopp i sexen når man må finne/ta på, For det andre kjennes det annerledes ut, og for det tredje så lukter det gummi - noe som ikke akkurat tenner meg. Men på den positive siden slipper man så mye søl, og jeg slipper å dryppe/renne i timer etterpå (for ikke å snakke om uplanlagt graviditet og mange kjønnssykdommer da) Anonymkode: 777ca...4d0 1
FluffyJuggernaut Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 Noen av de tykkere typene gjør at han kjennes ut som en dildo, men det er fortsatt deilig. Men med de tynne kondomene er det ikke den store forskjellen for verken meg eller han, så om jeg ikke er sikker på p-pillene (f.eks etter omgangssyke) så er det ett greit alternativ. Men syns selvfølgelig det er best uten, men sikker sex kommer først.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 Jeg liker best uten... med kondom kjenner jeg ikke forhuden bevege på seg og det er 90% av moroa. Praktiserer sikker sex, så jeg overlever også med kondom. -Jente Anonymkode: 12764...ce2
Jr.Garcon Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det virker som om mange har forskjellige oppfattelser av dette med å bruke kondom. Noen syns det er like bra som uten, mens andre hater det. Hva er ditt forhold til kondom vs uten kondom. Hvis man skal sammenligne? (og si gjerne om du er mann eller kvinne). Jeg er kvinne og syns kondom er ca 85 prosent det samme som å ha sex uten kondom. Hva med deg? Anonymkode: d634f...b99 Syns kondom er ca 5% så bra som uten - med andre ord ganske uinteressant. Men kondom er selvsagt en selvfølge frem til fast relasjon og begge parter har testet seg. 1
Sparkling_Pink Skrevet 17. desember 2019 #9 Skrevet 17. desember 2019 Med latexkondom kjennes det ut som om underlivet mitt brenner i to til tre døgn etterpå. Det er nokså sterke smerter. Med vinyl, stikker det det neste døgnet. Jeg blir relativt sår. Uten, er sånn d e i l i g, både underveis og etterpå. Jeg er allergiker og kjemisk inntollerant og tror dette nok har noe med saken å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #10 Skrevet 17. desember 2019 Det er stor forskjell. Det viktigste er at jeg kjenner mindre nærhet med kondom. Det er deilig å kjenne ham helt nært, og deilig å kjenne spruten både da og etterpå. Det andre er avbrytelsen når han tar på kondomen, og må ta den av etterpå. Liker helt klart best å ha sex uten kondom. Kvinne, 36 år. Fast forhold nå og vi bruker heldigvis ikke kondom Anonymkode: 28646...738
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2019 #11 Skrevet 18. desember 2019 Vi brukte en brødpose og elektrikertape, fungerte det også, hun syntes det var så fantastisk at jeg ikke kom så fort❤️😂
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #12 Skrevet 18. desember 2019 Som mann bruker jeg alltid kondom, uansett forhold eller ikke. Safety first! Funker bra det, slipper søl. Kondomer er tynne i dag. Anonymkode: 92890...193
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #13 Skrevet 18. desember 2019 Merker ikke forskjell - kvinne Anonymkode: 54574...634 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #14 Skrevet 18. desember 2019 Jeg er kvinne og kan ikke fordra kondomer. Jeg blir sår og det svir og brenner i mange dager etterpå, både med og uten latex. Så om alternativet er kondom, da lar jeg heller være. Er 37 og i fast forhold. Anonymkode: e0502...b03
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #15 Skrevet 18. desember 2019 Typen sier at det er ca 5% mindre følsomt og mindre deilig med kondom. Jeg merker ikke forskjell, med mindre det er en veldig tjukk kondom. Anonymkode: 853f8...b56
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #16 Skrevet 18. desember 2019 Har aldri hatt sex med kondom, så vet ikke hvordan det føles. M/42 Anonymkode: 854ee...c5c
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #18 Skrevet 18. desember 2019 Jeg er kvinne og foretrekker uten kondom. Med kondom så er jeg avhengig av å bruke mye glidemiddel, det slipper jeg uten kondom. Men jeg kan ikke bruke hormonprevensjon, for da forsvinner all sexlyst. Så da blir det til at vi bruker kondom likevel. Det minste av to onder. Anonymkode: 78d60...b2b
Bamseklemmer Skrevet 18. desember 2019 #19 Skrevet 18. desember 2019 2 minutter siden, WhiteSwan skrev: Det er det samme. Kvinne Det kan jeg ikke skjønne, for det er friksjonen på kukhodet som får oss til å sprute. Hvorfor det ikke er av friksjon på kvinnenns vagina, hvor kommer orgasmen da fra?
WhiteSwan Skrevet 18. desember 2019 #20 Skrevet 18. desember 2019 2 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det kan jeg ikke skjønne, for det er friksjonen på kukhodet som får oss til å sprute. Hvorfor det ikke er av friksjon på kvinnenns vagina, hvor kommer orgasmen da fra? Penis har naturligvis flere nerver enn skjeden, hvis ikke hadde nok ingen kvinne orket å føde. Menn føler mer under sex enn kvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå