Gjest gjesten Skrevet 31. mai 2005 #1 Skrevet 31. mai 2005 Heisann.. Jeg lurer på å teste ut selvbruningskrem,noen som har prøvd å har noen gode tips og kan anbefale noen merker? Såg på testen på klikk.no, der fikk jeg veldig lyst å prøve fake bake eller au courant,men jeg lurer på en ting..går det an å bruke den selvbruningskremen i ansiktet eller MÅ jeg kjøpe en egen for ansiktet?
Tusseline Skrevet 31. mai 2005 #2 Skrevet 31. mai 2005 Det finnes utrolig mange tråder om akkurat dette temaet, så jeg vil anbefale deg til å gjøre et søk.
Gjest Devana i.i. Skrevet 31. mai 2005 #3 Skrevet 31. mai 2005 Jeg har Fake Bake og den er kjempefin! Men jeg har ikke brukt den i ansiktet enda...Bare på bena. Skal vel prøve den på ansiktet etterhvert... Men den er å anbefale i hvertfall!
Gjest Anna in Wonderland Skrevet 31. mai 2005 #4 Skrevet 31. mai 2005 Tenkte jeg skulle prøve Body Shop sin. Har hørt mye bra om den! Jeg har også problemer med å finne en ordentlig selvbruner. har prøvd Kanebo og L`oreal, men syns jeg ble oransje...Noen som har noe tips?
Gjest Virvel Skrevet 1. juni 2005 #5 Skrevet 1. juni 2005 Jeg kjøpte den fra Body Shop fordi mange er så fornøyd med den, men den er veldig lys. Jeg må ha på mange ganger før det blir noe resultat, og selv da er det ikke mye.
Tusenfryd Skrevet 1. juni 2005 #6 Skrevet 1. juni 2005 Brukt Body shop sin i mange år. Fin til hele kroppen - også ansiktet. Synes jeg, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå