AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Jeg har for første gang bestilt time for botoxbehandling (rynker i pannen). I den forbindelse ringte en lege meg og spurte om grunnen, om jeg var frisk, gikk på medisiner osv. Hun sa det var rutine å gjøre dette, men jeg syns det ble så voldsomt. Legen sa også at jeg måtte sende inn bilde på forhånd, for dokumentasjon. Jeg har lest at det er nye regler på dette med legegodkjenning, men hvordan praktiseres dette vanligvis? Fikk liksom litt kalde føtter når det plutselig ble så alvorlig... Så hvordan er det der du tar Botox? Er det virkelig en lege som sjekker eller evnt ringer? Anonymkode: eb409...899
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Hei! Alle klinikker må få en leges godkjenning før de kan sitte botox. Dette er nye regler, og klinikker som ikke overholder dem, vil miste mulighet til å tilby botox. Jeg jobber selv i en klinikk, men vi sender bare ut et egenerklæringsskjema. Dette blir godkjent av vår lege. Man kommer dessverre ikke utenom, og jeg skal love deg at dette oppleves mer voldsomt for de ansatte enn for deg🙈 tenk hvor mye ekstra arbeid og utgifter dette fører til. Anonymkode: c7e2d...111 5
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Nye regler gjør at man må få en lege til å godkjenne at man får ta botox. Personlig var jeg inne til en helt vanlig fastlege som har avtale med botoxsykepleieren min, og han kikket raskt på meg, tok et blodtrykk og skrev ut attest. Anonymkode: 3c48d...c47
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2019 #4 Skrevet 21. desember 2019 Det er derfor man tar botox hos kosmetisk lege i stede for hos sykepleier, så slipper man det der. Men skjønner hvorfor regelendringer har skjedd. Det er reseptbelagt legemiddel liksom og mange dårlige behandlere der ute. Anonymkode: 887fb...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå