OnFire Skrevet 19. desember 2019 #41 Skrevet 19. desember 2019 Bulldog-raser, mops, bullterrier ("opprinnelig" veldig flott)... Menneskers skyld. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #42 Skrevet 19. desember 2019 Ingen er stygge, men noen er mindre pene......utseendemessig, de kan være gode som gull og da har utseende ingenting å bety! Anonymkode: 25460...6bc
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #43 Skrevet 19. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser noen blir påtatt fornærmet over at folk synes enkelte hunderaser er stygge. Hva f... ? Utrolig hvor lite som skal til før noen føler seg krenket! Anonymkode: 2f81e...c13 Ja, jeg har lagt merke til det samme. Det er slitsomt å forholde seg til. Anonymkode: e646e...583 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #44 Skrevet 19. desember 2019 På 17.12.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev: Jeg synes Bull Terrier er VANVITTIG stygg. Det er ett eller annet med det trynet som gjør at i mine øyne ser den ut som den ekleste alien. Takler ikke de dyrene der, UGH. Og de små stikkende øynene, nei altså. Dette er ikke greit. Anonymkode: 55cc5...03a Ja, jeg sier meg enig i den. Øynene er hovedgrunnen til at jeg ikke liker utseendet på den rasen. Den er ikke ekkel på samme måte som hunder med rynkete, flattrykt ansikt og sikkel som henger ned munnvikende, men den er skummel. De små, stikkende øynene, hodeformen og munnen.... Nei, Jeg liker ikke utseendet på den rasen. Anonymkode: e646e...583 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #45 Skrevet 19. desember 2019 Chihuahua. De er så små og skjøre at de nesten ikke ser ut som hunder en gang. Anonymkode: 10e3e...058 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #47 Skrevet 19. desember 2019 Mops, griffon, bulldog - i mine øyne er man faktisk et egoistisk menneske om man har slike hunder. Jeg synes de er stygge, men de er veldig trivelige raser som man blir glad i uansett når man møter dem. Men herregud, slutt å støtt opp om åpenbar dyreplageri. Liker heller ikke showtyper. Blir irritert av feks show-springere. Dette er en hund som skal jobbe i skog og mark... masse pels og store lange ører er ikke funksjonelt og logisk på en slik type hund. Det burde ringe noen bjeller når feks politiet ALDRI bruker show-schæferen. Hva er vitsen da? Hvis man ikke vil ha en schæfer slik den var opprinnelig, og må avle bort egenskaper + avle på den meningsløse fysiske konstruksjoner, så burde man kjøpe en annen rase som passer sitt bruk. Jeg ELSKER jaktlabber, men spyr av vanlige labradorer. Ikke fordi hunden er stygg, men fordi folk er det. HVORFOR skal labben se ut som ei tønne? Dette er jo en hund som bruksmessig skal være høyt og lavt. Skal være som en corvette, men showlabben er mer en chevrolet surbuban. Sånt irriterer meg. Anonymkode: e8901...160 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #48 Skrevet 19. desember 2019 13 minutter siden, jukkapalme skrev: Ingen hunder er stygge. Ingen Det beror på øyet som ser. Anonymkode: e646e...583 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #49 Skrevet 19. desember 2019 Noen bilder av hvordan rasene har forandret seg i løpet av 100 år. Flotte raser som har blitt ødelagt, både utseendemessig og helsemessig, av menneskelig jåleri. Anonymkode: e646e...583 6
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. desember 2019 #50 Skrevet 19. desember 2019 Syns ingen er direkte stygge, men liker ikke de som sikler.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #51 Skrevet 19. desember 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: ... du synes ikke du kanskje tar dette litt vel personlig og seriøst? At noen synes en hund er stygg betyr ikke at de ville være slemme med den. Hunden merker null, nix og nada til dette. Anonymkode: 0e582...028 Har jobbet med adopsjon ,dumping av hunder og tro meg: en person som sier "spy " om en hund blir IKKE vurdert. Du kan banne på dette sier mye om en persons karakter og ik f om folk som ser hvor mange møkka hundeeiere det er vil stole på en slik person. Anonymkode: 593a5...d7d 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #52 Skrevet 19. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet med adopsjon ,dumping av hunder og tro meg: en person som sier "spy " om en hund blir IKKE vurdert. Du kan banne på dette sier mye om en persons karakter og ik f om folk som ser hvor mange møkka hundeeiere det er vil stole på en slik person. Anonymkode: 593a5...d7d Det må være lov å si at en mener en hunderase er stygg. Utseendet er ikke noe hunden selv har verken valgt eller styrt; det er menneskestyrt. Se på bildene litt lengre opp. Hunder lider fordi noen heier frem disse trekkene, uten å ofre hundens helse en tanke. Anonymkode: e646e...583 1
Macro Skrevet 19. desember 2019 #53 Skrevet 19. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jobbet med adopsjon ,dumping av hunder og tro meg: en person som sier "spy " om en hund blir IKKE vurdert. Du kan banne på dette sier mye om en persons karakter og ik f om folk som ser hvor mange møkka hundeeiere det er vil stole på en slik person. Anonymkode: 593a5...d7d Som noen andre sa, du tar denne tråden litt for personlig. Folk som skal adoptere går ikke å messer om spy og stygge hunder. Trådens tema er hvilke raser folk ikke liker... 3
Rytz Skrevet 19. desember 2019 #54 Skrevet 19. desember 2019 Jeg tenker at det er helt greit, til og med viktig, å kalle hunderaser som verken klarer å puste eller føde på naturlig vis, for stygge. Det er verre å kalle slike hunder for vakre/søte, spør du meg. Ikke støtt opp under slik avl. Snu trenden. 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #55 Skrevet 19. desember 2019 4 minutter siden, Rytz skrev: Jeg tenker at det er helt greit, til og med viktig, å kalle hunderaser som verken klarer å puste eller føde på naturlig vis, for stygge. Det er verre å kalle slike hunder for vakre/søte, spør du meg. Ikke støtt opp under slik avl. Snu trenden. Jeg skulle gitt deg et dusin plusser om jeg bare hadde kunnet. Dette du sier er så viktig. Anonymkode: e646e...583 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #56 Skrevet 2. mars 2020 Fransk bulldog... ekkelt, hud, sikkel og alt henger, lydene den lager er til å miste matlysten av😣 Anonymkode: 04809...44f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #57 Skrevet 2. mars 2020 Jeg har aldri likt utseende til Borzoi. Jeg klarer bare ikke den rasen, kun på grunn av utseendet. Anonymkode: bc655...2ca
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2020 #58 Skrevet 2. mars 2020 Synd å si det, men de "perfekte" schæferne er noe av de styggeste jeg vet om. Jeg gråter innvendig når jeg ser de. Anonymkode: 718ca...00f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå