Gå til innhold

Styggeste hunderase

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er de styggeste hunderasene du vet om? Og hvorfor? :)

Anonymkode: eeb75...29a

Skrevet

Det finnes ikke stygge hunderaser. Det finnes veldig forskjellige varianter og de likes av forskjellige mennesker. :) 

• Liker 14
Skrevet

De med smadra tryne og som sikler og snøfter. 

Anonymkode: ea3e2...19d

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes Bull Terrier er VANVITTIG stygg. Det er ett eller annet med det trynet som gjør at i mine øyne ser den ut som den ekleste alien. Takler ikke de dyrene der, UGH. Og de små stikkende øynene, nei altså. Dette er ikke greit.

Anonymkode: 55cc5...03a

• Liker 3
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er de styggeste hunderasene du vet om? Og hvorfor? :)

Anonymkode: eeb75...29a

Fikk du ikke ønsket respons da du trakk opp en eldgammel tråd?

Anonymkode: 8754d...640

Skrevet

Hårløs Chinese Crested. Stakkars, jeg blir flau på deres vegne.

Anonymkode: 93835...737

• Liker 2
Skrevet

...men hallo dere? Vi snakker bare om hunder her. Kan dere ikke mene det dere sier med nick?
Det er ikke et farlig tema. Hadde vært så hyggelig å se dere liksom. :) 
P.s. Syns "Buller" er staselige og veldig spesielt utseende hunder.
english-bullterrier-walks-outdoors-summeKunne godt hatt en slik vennlig kamerat. :rodmer: 

• Liker 8
Skrevet

OK, jeg kan gjerne svare: jeg synes mops og fransk bulldog er stygge raser. Liker ikke så godt store, flattrykte ansikter med for korte neser, underbitt og for mye hud. De ser rett og slett mindre begavet ut. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg er heller ikke begeistret for en liter sikkel i ansiktet og alle andre plasser en slik hund måtte få lyst til å dele
sitt innhold med en, men...jeg tenker at om en hund er snill og god og har et hjerte like stort som kroppen,
så blir det ytre minuset litt nedtonet av den godheten som lyser fra snille øyne og logrende hale. 
Jeg smelter i grunnen for det meste om en hund liker meg og lar meg klappe og kose med den. :nigo: 
Se på denne bedårende skjønnheten under her... Er det ikke et fint bilde av hund med sjel?  :jepp: 
Lulu_background_wide-1024x474.jpg

• Liker 7
Skrevet

Synes alle hunder med innpresset nese eller masse hud som henger i tryne er stykke som fy. De har også en tendens til å ha sikkel tinglende fra hudlagene i tryne til en hver tid. Viss jeg hadde valgt en hund måtte det vært fra en av de få rasene som sikler minst.

Anonymkode: 0731f...2f2

• Liker 3
Skrevet

Er ikke kjempebegeistret for utseendet til mops og andre ''flatklemt-tryne-hunder'', men det er også fordi det er så vanvittig stygt gjort å avle på slike raser.... Stakkars dyr.
Bullterrier er også noget ''spesiell'', samme med nakenhunder.

Anonymkode: 084bc...364

• Liker 4
Skrevet

ALDRI møtt en hund jeg syns er stygg!

Så elsker jeg hunder da.

Anonymkode: 593a5...d7d

• Liker 6
Skrevet

Styggeste rase er irsk ulvehund. Og fransk bulldog, mops og andre små ihjelavlede raser. De som kjøper sånne og opprettholder etterspørselen burde skamme seg. 

• Liker 3
Skrevet

Nakenhund (helt grusomme), whippet og mynde. 

Anonymkode: 2e451...735

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker hunder og synes ingen raser er stygge! ❤️ Men hvis jeg skal si de rasene jeg liker utseendet minst til... Så er jeg ikke glad i terriere og generelt hunder med lang/krøllete pels, og ikke raser som Staffordshire Bull terrier. Jeg kjenner en kjempeherlig staff selv, som er kjempegod og snill! Men jeg liker aller best utseendet til settere og korthårete hunder 

Anonymkode: 21b8f...746

Skrevet
9 minutter siden, Keikolina skrev:

italiensk mynde

:sjokk:

4cd9ac16f6814863a408c561e7440a28.jpg.111

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes egentlig alle hunder er flotte, søte osv. Veldig glad i du. Men må innrømme at jeg synes det er noe underlig med Mynder. Av en eller annen grunn, minner de meg om langbente vevkjerringer. De er ikke stygge heller, men merkelige utseendemessig.

Gjest Keikolina
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:sjokk:

4cd9ac16f6814863a408c561e7440a28.jpg.111

:kvalm:

Skrevet

Veldig glad i dyr , skulle det være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...