GÃ¥ til innhold

Wtf?? Har dere sett Finlands statsminister?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun er jo grisedeilig 🥰 Sana Marin, 34 år gammel, og statsminister? Det der er konemateriale. 

Anonymkode: 128c0...0a2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun er jo grisedeilig 🥰 Sana Marin, 34 år gammel, og statsminister? Det der er konemateriale. 

Ja, mannen hennes synes vel i hvert fall det...

Anonymkode: d525c...bfc

• Liker 32
Skrevet

Helt normal dame vil jeg si.

• Liker 2
Skrevet

Bilde?

Anonymkode: 8be49...e07

Skrevet

Grisedeilig? Hun er jo helt vanlig. Jaja, da vet jeg hva "grisedeilig" er for noe. En helt vanlig kvinne. Søt, ja, men ikke noe utenom det vanlige.

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Nesten like usaklig kommentar som Estlans inneriksminister kom med.

https://www.nrk.no/urix/estlands-innenriksminister_-finland-har-fatt-kassadame-som-statsminister-1.14826025

Anonymkode: 2d825...f12

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, Million skrev:

Grisedeilig? Hun er jo helt vanlig. Jaja, da vet jeg hva "grisedeilig" er for noe. En helt vanlig kvinne. Søt, ja, men ikke noe utenom det vanlige.

Må innrømme at jeg synes hun er veldig flott. I tillegg virker det som om hun er god til å kommunisere med folket.

Jeg kan i alle fall ikke forstå at det at hun har jobbet i kassa kan diskvalifisere henne som statsminister.

• Liker 12
Skrevet

Flott dame.

• Liker 6
Skrevet

Jeg trodde dere menn mente at kvinner gikk ut på dato så snart vi rundet 30?

Anonymkode: 50122...27f

• Liker 8
Skrevet

Statsministeren på Island er finere.

Anonymkode: 4f00c...7c6

Skrevet

Søt dame, naturlig vakker. 

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde dere menn mente at kvinner gikk ut på dato så snart vi rundet 30?

Anonymkode: 50122...27f

Kvinner kan kompensere for alderen ved å bli statsminister. 

Anonymkode: 81bbc...e67

• Liker 7
Skrevet

Pøh, vi har jo en pen statsminister her i Norge og

Anonymkode: 40b94...063

• Liker 11
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pøh, vi har jo en pen statsminister her i Norge og

Anonymkode: 40b94...063

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 72968...6ac

• Liker 11
Skrevet

Jeg personlig syns det er tøft! Vitner om bein i nesa - for hun vil HELT garantert møte motstand fra gutteklubben grei og resten av røkla. Uansett hva vi mener om likestilling, er det fortsatt sånn at i den verden der er ikke mannsplaining unormalt. F.eks vil hun aldri få respekt i Japan.

At hun "bare"" er 34 syns jeg er så inderlig dårlig argument. Jeg skulle ønske vi hadde flere unge mennesker (under 35) i tøffe posisjoner.

• Liker 12
Skrevet
3 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Jeg personlig syns det er tøft! Vitner om bein i nesa - for hun vil HELT garantert møte motstand fra gutteklubben grei og resten av røkla. Uansett hva vi mener om likestilling, er det fortsatt sånn at i den verden der er ikke mannsplaining unormalt. F.eks vil hun aldri få respekt i Japan.

At hun "bare"" er 34 syns jeg er så inderlig dårlig argument. Jeg skulle ønske vi hadde flere unge mennesker (under 35) i tøffe posisjoner.

Tenk om vi en dag kunne hyllet kvinner uten at noen kvinner føler at de må gå til angrep på menn. 

Anonymkode: 4f00c...7c6

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg tenker det er bedre å fokusere på hva hun har oppnådd. Hun er 34 og verdens yngste statsleder. Helt utrolig. 

Endret av Chiyo
  • Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, Chiyo skrev:

Jeg tenker deg er bedre å fokusere på hva hun har oppnådd. Hun er 34 og verdens yngste statsleder. Helt utrolig. 

Helt fantastisk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...