AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Vi har kjent hverandre i mange år. Han er mye eldre enn meg, mye eldre. Endelig klaffet det, timing, tid og sted. Jeg holdt igjen litt fordi jeg ønsket han skulle ta styringen. Han var svært forsiktig. I timesvis pratet vi, holdt hender. Så kysset vi og han begynte å ta på meg. Jeg turte ikke å ta på han. Som om han er autoritær eller nå. Jeg klarte bare ikke. Vi havnet til sengs. Begge så forsiktig. Endte opp med mye kyss, kos, videre ga han meg oralsex (jeg klarte ikke slappe av nok til å komme), han var så deilig. Likevel var jeg fryktelig anspent, samtidig som jeg ikke følte meg nervøs men slappet av. Han la seg oppå meg i misjonær. Vi holdt på lenge, det var helt nydelig. Så sov vi litt før vi var i gang igjen. Plutselig var tiden over. Jeg tok en rask dusj og dro av sted. Nå sitter jeg igjen med så mange spørsmål. Er så mye jeg kunne tenkt meg gjort annerledes. Skulle så gjerne spurt han hva han liker å gjøre, hva som er godt for han, hva han ikke liker, hvilke stillinger osv. For min del kan vi godt snakke om dette over meldinger eller tlf, men vet ikke hva han synes om det. Hadde vært litt greit å vite til neste gang. Samtidig er jeg redd det ikke skal bli en neste gang. Kanskje jeg ødela for meg ved å være såpass passiv og tilbakeholden. Og det er veldig dumt da jeg egentlig har mye og tilby. Håper vi kan ha noen like preferanser. Men det må vi i såfall snakke mer om. Så kommer julen nå, og slik sett blir det stor avstand mellom oss. Håper nyåret vil gi oss mange gleder sammen hvor vi får tid til å bli kjent og kan dyrke dette. Bare jeg ikke rotet det til for meg selv. Ringte han for en prat. Han tok ikke telefonen. Sendte han meldinger, håpet vi kunne komme på sporet av dette for å fortelle litt hva vi liker og ikke. Men han svarte ikke. Følte jeg bare maste, fordi jeg ikke fikk svar. Tidspunktet var nok helt feil. Jeg må bare beklage veldig! Kan dette rettes opp? Hva kan jeg, bør jeg gjøre til neste gang? Anonymkode: 1b965...73d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #2 Skrevet 19. desember 2019 Synes du oppførte deg som jeg gjorde under mitt eneste ONS. Var en smule handlingslammet og ble ikke bedre av at jeg faktisk ble sjokkert over hvor dårlig fyren var i senga. Etter litt stryking her og der, ble jeg bedt om å ta av meg klærne. Null oppvarming eller kyssing. Fyren hoppet på meg som en kanin og jokket som en gal, med verdens minste tiss. Da han merket at jeg ikke var våt, følte han seg ubekvem og rullet seg av meg, og fikset seg ferdig selv. Ikke rart han sjelden hørte mer fra damene etter sex. Jeg synes ikke det er rart om den første gang ikke blir perfekt. Det kan ta tid å bli vant til hverandreog avslappet. Det viktigste er å vise respekt. Vet ikke hva opplegget ditt var med denne fyren, men det minste han kan gjøre er å svare på meldinger. Det er vanlig høflighet om ikke noe annet. Anonymkode: cc4c4...1d7
Bamseklemmer Skrevet 19. desember 2019 #3 Skrevet 19. desember 2019 På 17.12.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev: Bare jeg ikke rotet det til for meg selv. Ringte han for en prat. Han tok ikke telefonen. Sendte han meldinger, håpet vi kunne komme på sporet av dette for å fortelle litt hva vi liker og ikke. Men han svarte ikke. Følte jeg bare maste, fordi jeg ikke fikk svar. Tidspunktet var nok helt feil. Jeg må bare beklage veldig! Han er ikke noe å satse på uansett, han ødela for seg selv😜Hvis du er litt sjenert kan jeg ikke se at du gjorde noen feil, du ble ikke inkludert i sexen. En mann med erfaring, spør gjerne om hva du liker og hav han selv liker. Da spør han på en slik måte at det blir lett for deg å svare. Da er man mere inkluderende og sexen føles ikke flau i det heletatt. Greitt nok å prate om dette før sexen, men ikke la det ta for lang tid. Jeg synes tiden etter sex er viktigere, da kan man jo spørre om hva som var godt og hva du kunne gjordt bedre. Det skaper jo en del trygghet og kjemi også....Han burde så absolutt sett og kjent at du var litt nervøs, ellers har du vært mere deltagende i sexen. Dere har kjent hverandre lenge sier du, men han svarer deg ikke? Da er jeg redd for at han bare har fantasert mye om deg over flere år, og nå har han fått sitt ønske oppfylt og søker etter nye fantasier...
Bamseklemmer Skrevet 20. desember 2019 #4 Skrevet 20. desember 2019 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Var en smule handlingslammet og ble ikke bedre av at jeg faktisk ble sjokkert over hvor dårlig fyren var i senga. Etter litt stryking her og der, ble jeg bedt om å ta av meg klærne. Null oppvarming eller kyssing. Fyren hoppet på meg som en kanin og jokket som en gal, med verdens minste tiss. Da han merket at jeg ikke var våt, følte han seg ubekvem og rullet seg av meg, og fikset seg ferdig selv. Ikke rart han sjelden hørte mer fra damene etter sex Jeg fant 12 feil på han sjokkelskeren din😂 Unnskyld smilefjeset, men dette var jo så amatørmessig gjordt, alt det grunnleggende med sexen er jo borte, og stakkars deg som fikk oppleve han💚 Ikke like lett å føle seg avslappet og trygg på ONS nei, litt sjansespill på hva man treffer på da, og det skal jo være hyggelig tross alt. Jeg løser mange kleine øyeblikk med humor og glede, om man gjør småfeil betyr ikke så mye, så lenge man har det deilig og gøy😉 Endret 20. desember 2019 av Bamseklemmer
Hr. Aktiv Skrevet 20. desember 2019 #5 Skrevet 20. desember 2019 På 17.12.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev: Vi har kjent hverandre i mange år. Han er mye eldre enn meg, mye eldre. Endelig klaffet det, timing, tid og sted. Jeg holdt igjen litt fordi jeg ønsket han skulle ta styringen. Han var svært forsiktig. I timesvis pratet vi, holdt hender. Så kysset vi og han begynte å ta på meg. Jeg turte ikke å ta på han. Som om han er autoritær eller nå. Jeg klarte bare ikke. Vi havnet til sengs. Begge så forsiktig. Endte opp med mye kyss, kos, videre ga han meg oralsex (jeg klarte ikke slappe av nok til å komme), han var så deilig. Likevel var jeg fryktelig anspent, samtidig som jeg ikke følte meg nervøs men slappet av. Han la seg oppå meg i misjonær. Vi holdt på lenge, det var helt nydelig. Så sov vi litt før vi var i gang igjen. Plutselig var tiden over. Jeg tok en rask dusj og dro av sted. Nå sitter jeg igjen med så mange spørsmål. Er så mye jeg kunne tenkt meg gjort annerledes. Skulle så gjerne spurt han hva han liker å gjøre, hva som er godt for han, hva han ikke liker, hvilke stillinger osv. For min del kan vi godt snakke om dette over meldinger eller tlf, men vet ikke hva han synes om det. Hadde vært litt greit å vite til neste gang. Samtidig er jeg redd det ikke skal bli en neste gang. Kanskje jeg ødela for meg ved å være såpass passiv og tilbakeholden. Og det er veldig dumt da jeg egentlig har mye og tilby. Håper vi kan ha noen like preferanser. Men det må vi i såfall snakke mer om. Så kommer julen nå, og slik sett blir det stor avstand mellom oss. Håper nyåret vil gi oss mange gleder sammen hvor vi får tid til å bli kjent og kan dyrke dette. Bare jeg ikke rotet det til for meg selv. Ringte han for en prat. Han tok ikke telefonen. Sendte han meldinger, håpet vi kunne komme på sporet av dette for å fortelle litt hva vi liker og ikke. Men han svarte ikke. Følte jeg bare maste, fordi jeg ikke fikk svar. Tidspunktet var nok helt feil. Jeg må bare beklage veldig! Kan dette rettes opp? Hva kan jeg, bør jeg gjøre til neste gang? Anonymkode: 1b965...73d Til meg hadde det blitt flere treff hvis det hadde vært tema. Alle kløner litt til å begynne med. Alle er litt anspente. Nei jeg hadde nok tatt meg en prat med deg. Ikke sikkert jeg har hatt tid til å ta telefonen når du ringte, men hadde blitt veldig glad når jeg så det var deg og ringt tilbake når jeg har hatt tid. Du kunne regnet med lange samtaler. Ja jeg kryper ikke til køys med damer jeg ikke liker. Bare vær deg selv. Det er det beste. 2
MuffinStud Skrevet 20. desember 2019 #6 Skrevet 20. desember 2019 Forvetninger, press, myter, normer. Utenifra og innenifra. Ja, da kan det stokke seg i hodet. Dette var da ingen dårlig debut. Og så fint at du har funnet noen du kan ha det med. Jeg tror at du bare skal gjenta det. Gjerne sette av hel helg så det blir tid til både sex og puteprat og mer sex. Så kan du senke skuldrene, føle mer på deg selv, komme med innspill og ikke være så streng med deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå