Gå til innhold

Tips til julegave til ( nesten ) 9 år jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter så innmari med å finne på julegave til jenta vår. Hun ønsker seg barbiefly, barbiebobil, og i det hele tatt barbie. Vi er ikke motstander av å gi leker, men ser at leker fort blir kjedelig og «old news». Vi har derfor vært litt tilbakeholdne med å kjøpe leker som fort koster 1000 - 2000kr. Hun ønsker seg også sparkesykkel med store hjul, og det får hun til bursdagen etter jul. 
 Noen som har noen gode tips til en julegave utenom det «vanlige»? Eller kan si hva deres 9 åring ønsker seg? 

Anonymkode: 8a75f...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smartklokke til barn? En sånn som hun kan ringe og motta meldinger på :) 

Det ønsket vår jente på 9 år seg. Hun har mobil, men uansett kjekt med en sånn klokke 😊 

Ellers vil jeg anbefale en opplevelse, det er veldig populært hos oss. Youwish har mye morro å velge mellom. https://youwish.no/?gclid=CjwKCAiAluLvBRASEiwAAbX3GYLo86O1MaW2abiEVddWCjNUOhp5Am3zI8LPS41xsnp2f_6_h2CkABoCszsQAvD_BwE 🤗 

God jul 🎅

Anonymkode: e6fe7...38b

Skrevet

Jeg har en jente på snart 9. Hun også ønsker seg utstyr til Barbie, Lol-ting, og mye sånt man ser reklame for på Disney. Jeg er heller ikke fan av leker, for det blir lite brukt. Ett Barbeiehus koster min. 2000,- på lekebutikk, men jeg kjøpte ett brukt ett for 120,- I tillegg er hun opptatt av å danse, så kjøpte en brukt Nintendo Wii og ett dansespill. I tillegg får hun andre små ting, som hårstrikker(scrunchy), øreklipps, klær, ett morsomt brettspill, headset, tegnesaker(Mandala, paint-by-numbers) og pakker inn noe godteri. Hun liker også sånne hobbyting, figurer man kan male og Lego, som man kan bygge sammen. Det ble en fin aktivitet forrige julaften, vi bygde Lego til langt på natt😊

Håper du fikk noen forslag!

Anonymkode: a8890...680

Skrevet

Våre unger får sjelden leker av oss, fordi de får så groteskt mye av resten av familien. Vår på 8,5 ønsker seg bøker, klær, pynt til rommet (har nettopp pussa opp) og hobbyting av oss (fordi hun vet hun ikke får leker).

Skrevet

Sett 1000 kr på bankkontoen hennes. Pakk inn en kul genser, sjokolade og lipgloss! = happy kid 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...