AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Del Skrevet 17. desember 2019 Hei. Førsteganskjøper her, så kanskje noen med mer erfaring kan hjelpe meg? Jeg har kjøpt 2 forskjellige aksjer. Den første la seg fint i aksjesparekontoen min, mens den andre har status: I marked. Jeg har googlet meg frem til dette: https://www.nordnet.no/faq/1439/ordrestatus/ der det virker som at alt er korrekt? Men hbor lsng tid tar det før det dukker opp i min kontooversikt? Noen som vet? Og får jeg samme kursen, som det var da jeg la inn bestilling? Aksjen har allerede stege i verdi, så det hadde vært hyggelig å fått med meg økningen også 😁 Anonymkode: b7af1...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Del Skrevet 17. desember 2019 Det betyr at du har lagt inn en kjøpsordre, men ingen har villet selge til den prisen så du har ikke fått dem. Enten må du øke prisen eller så må du vente og håpe at det kommer noen og vil selge til den prisen du har tilbudt å kjøpe for. Anonymkode: bc4a9...157 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Del Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hbor lsng tid tar det før det dukker opp i min kontooversikt? Noen som vet? Og får jeg samme kursen, som det var da jeg la inn bestilling? Aksjen har allerede stege i verdi, så det hadde vært hyggelig å fått med meg økningen også Du får aksjen til den prisen du har lagt inn en kjøpsordre på dersom det er noen som vil selge til den prisen. Siden kursen har steget må aksjekursen altså synke igjen før det blir gjennomført et kjøp. Anonymkode: c9800...b4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Del Skrevet 17. desember 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får aksjen til den prisen du har lagt inn en kjøpsordre på dersom det er noen som vil selge til den prisen. Siden kursen har steget må aksjekursen altså synke igjen før det blir gjennomført et kjøp. Anonymkode: c9800...b4c Ah.. skjønner... mulig det er tvilsomt at noen vil selge uansett, siden aksjene er på vei oppover.. regner med jeg kan endre beløpet ellers blir de stående der.. Anonymkode: b7af1...2ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Del Skrevet 17. desember 2019 Det betyr at pengene er tapt. Anonymkode: 5af8b...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Del Skrevet 17. desember 2019 Anonymkode: 4536f...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Del Skrevet 17. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det betyr at pengene er tapt. Anonymkode: 5af8b...757 Haha.. de stod på konto hele tiden, så var ikke så redd for at de var tapt. Har nå fått gjort investeringen min og den ble godtatt med en gang 😁 man lærer å lenge man lever ✌🙈 Anonymkode: b7af1...2ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå