AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Har flyttet og ønsker å ta møblene til mitt nye hjem. Bilder er tatt. Det er en ok planløsning, så er ikke slik at jeg bør møblere for å vise hvordan ting kan plasseres. Anonymkode: b0f46...f0c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 At der mangler møbler viser at dere gjerne vil selge raskt, siden dere allerede er utflyttet. Det kan potensielt sett gjøre at dere får lavere bud. Anonymkode: 4381c...c84 8
Gjest Blondie65 Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Min påstand er ja, det trenger man. Det kan være lurt å vise at det store soverommet rommer en fullt størrelse seng. Det kan være lurt å vise at det er plass til en stor sofa og spisebord. Det trenger ikke være fullt møblert men noe møbler. Det blir dessuten lunere - mer innbydende med møbler på visning.
Splittbinders Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 Det MÅ jo ikke det, men i de fleste tilfeller er det en fordel. Dersom det er en allerede attraktiv bolig i et attraktivt strøk, vil dere nok likevel få solgt selv om den er umøblert. Men det kan gjøre at folk ikke får akkurat den samme "Det er HER jeg vil BO" følelsen på visning. For noen kan det være vanskelig å se for seg hvordan man kan møblere, selv om planløsningen er åpenbar. Det er blant annet vanskelig å vurdere hvor stor plass ting egentlig tar. Og det blir en annen klang i tomme rom, som ikke nødvendigvis er noen fordel. Helt tomme rom gir gjerne ikke den samme følelsen, og du kan risikere at du får færre som tenker "denne MÅ jeg ha". Men det er jo ikke sånn at det aldri selges umøblerte boliger heller.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 Dere må ikke, men dersom dere ønsker mest mulig penger for leiligheten, har det vist seg å være lurt. Anonymkode: def26...beb 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 Vi hadde kun møbler i stue og spisestue på visningen. Da bildene ble tatt var alle rom møblert. Jeg tenker at det avhenger mest av om boligen din er "lettsolgt" eller ikke. Anonymkode: dc4c0...2db 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #7 Skrevet 18. desember 2019 Som det nevnes - ingen møbler vil bli oppfattet som at "her haster det med å selge". Men det er også en balanse mellom ingenting og for lite møbler. Fjerner du f eks såpass mye at møblene at det som står igjen oppleves mer som "oppbevaring" enn møblering, blir heller ikke det helt ok. Samtidig kan det være at du treffer på interessenter som faktisk trenger en bolig raskt, og da vil en tom bolig som er klar for innflytting være positivt. Er boligen lettsolgt, så trenger det heller ikke å bety noe. Snakk med megler. De kan markedet, og er de beste til å gi deg råd for nettopp din bolig. Anonymkode: af2fd...420 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå