catlover99 Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Hei Jeg sliter med svangerskapskvalme og har fått afipran av legen. Rakk selvfølgelig ikke å spørre legen om hvordan de virker Noen som har erfaring om hvor raskt de virker, hvor lenge de virker? Bivirkninger?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Har brukt afipran i to svangerskap. Jeg hadde ingen bivirkninger. Heller ingen fantastisk effekt men de hjalp noe. Var avhengig av å ta de til faste tider for å ha effekt.. Ikke bare en nå og da Anonymkode: 2c575...316
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Jeg hadde ingen bivirkninger, og det hjalp veldig mot kvalmen for meg Anonymkode: a8640...45b 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ingen bivirkninger, og det hjalp veldig mot kvalmen for meg Anonymkode: a8640...45b Glemte å skrive at de hjalp etter en times tid, tok den på morgenen når jeg våknet da kvalmen var verst. Var kun kvalm på morgenen/formiddagen og en tablett hjalp for morgenen og formiddagen. Anonymkode: a8640...45b
catlover99 Skrevet 17. desember 2019 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Glemte å skrive at de hjalp etter en times tid, tok den på morgenen når jeg våknet da kvalmen var verst. Var kun kvalm på morgenen/formiddagen og en tablett hjalp for morgenen og formiddagen. Anonymkode: a8640...45b Okei, jeg tok en når jeg sto opp kl 10, spiste frokost da kvalmen gikk over i 11 tiden. Skal på middagsbesøk senere i kveld, ville du da tatt en pille til før vi drar dit?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 Anbefaler deg å ta de til faste tidspunkt over en periode, men ring legen. Her fungerer kvalmestillende kun når de tas jevnlig. Anonymkode: f798e...bca
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, catlover99 skrev: Okei, jeg tok en når jeg sto opp kl 10, spiste frokost da kvalmen gikk over i 11 tiden. Skal på middagsbesøk senere i kveld, ville du da tatt en pille til før vi drar dit? Dersom du er kvalm hele dagen så bør du nok det. Husker ikke hvor mange timer du må vente mellom tablettene, så det må du sjekke ut først. Anonymkode: a8640...45b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 Det skal stå på klistremerket på pakningen når du skal ta dem. Jeg fikk først Postafen og kunne ta dem hver 12. time. Jeg fikk også resept på Afripran, men siden Postafen tok toppen av kvalmen, så jeg kunne sitte oppreist og spise, hentet jeg aldri ut Afipran. Men jeg ville ikke nølt med å ta dem dersom Postafen ikke hjalp! Jeg var 100 % sengeliggende pga. kvalmen og hadde ikke noe liv. Anonymkode: 51ffe...01a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå