AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Del Skrevet 17. desember 2019 Jeg vurderer å kjøpe en for gøy til mannen til bursdagen. Tenner litt på tanken av å se han bruke den, og vi har tulla litt med at vi skulle hatt en til å bruke de dagene jeg har mens. Men er det noen som har kjøpt og opplevd en negativ effekt? Han koser seg nesten aldri alene, men jeg er den som har høyest lyst av oss. Er derfor litt redd han skal like den for godt og at den skal få mer glede av mannen enn meg 🙈 Anonymkode: 65ea2...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Del Skrevet 17. desember 2019 Kan legge til at han er veldig glad i analsex men at jeg ikke synes det er særlig godt selv så tanken var å kjøpe "ei rumpe" til han. Men frykten er jo at han heller kommer til å ville ha "analsex" men den enn vanlig sex med meg..🤔 Er det tilfeldigvis noen her som har testa ut dette eller lignende? Ble det mindre sex på dere? Anonymkode: 65ea2...05c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Del Skrevet 17. desember 2019 Det høres ut som du er den som tenker mest på sex i dette forholdet, og antagelig overtenker mest. Han onanerer ikke spesielt mye, og vil neppe gjøre det mer om han har all slags leketøy, men kanskje bruke det som en avveksling. Kjøp en Fleshlight, og vær med ham på utprøvingen. Anbefaler Rfsu's glidemiddel på de blå tubene. Kos dere! M50 Anonymkode: be547...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Del Skrevet 17. desember 2019 Vet at noen av mine kompiser har en Manta (tror den heter det). Er visst veldig verdt pengene 🙂 Vurderer å kjøpe den til kjæresten min også. Anonymkode: 1f666...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 17. desember 2019 #5 Del Skrevet 17. desember 2019 Partner og jeg kjøper masse isenkram til hverandre. det at vi MÅ prøve ut nytt leketøy gjør at vi hele tiden er i bevegelse seksuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. desember 2019 #6 Del Skrevet 17. desember 2019 Samboeren min har en manta i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Del Skrevet 17. desember 2019 23 minutter siden, Keikolina skrev: Samboeren min har en manta i garasjen. For 30 år siden kunne han til nød ha brukt den som penisforlenger. 😂 Anonymkode: be547...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 17. desember 2019 #8 Del Skrevet 17. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: For 30 år siden kunne han til nød ha brukt den som penisforlenger. 😂 Anonymkode: be547...46e 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #9 Del Skrevet 17. desember 2019 Kjøp en tørkerull. Anonymkode: 82362...c74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #10 Del Skrevet 17. desember 2019 Jeg hadde syntes det var ekstremt tennende å sitte å se på. Finnes mye utrolig spennende til menn nå for tiden, som denne: https://www.nytelse.no/herrevibrator/the-handy-the-ultimate-handjob-machine/menn/ Vet ikke om mannen din vil like den da du kjenner ham best, men jeg hadde likt å se en mann prøve denne Anonymkode: 2ac14...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå