AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Jeg tror jeg har falt pladask for en camgirl. Har bare snakket med henne når hun har hatt liveshow, og jeg forstår jo at det ikke vil bli noe. Har andre stått i samme situasjon? Anonymkode: b043e...226
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 Minner meg om denne saken... https://torontosun.com/news/world/obsession-he-slaughtered-his-family-for-bulgarian-web-cam-girl Anonymkode: f77b6...b99 3
Kjæregutt Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minner meg om denne saken... https://torontosun.com/news/world/obsession-he-slaughtered-his-family-for-bulgarian-web-cam-girl Anonymkode: f77b6...b99 😨 Jeg forstår at mange mennesker kan bli forelsket i visse mennesker i uvanlige situasjoner Jeg vil avklare noe, det du ser på skjermen er en fasade. Som du sa: Det var et show. Hun gjorde en jobb der hun skulle være hva folk vil, og du forsto dette. Hjernen din svarte riktig på det hun ville, men på slutten av showet de er begge to personer bak en skjerm. Med problemene og usikkerheten deres. Jeg anbefaler at du leser artikler om camgirls der de forteller om arbeidet sitt. 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 Det blir litt som de som går på strippeklubb og forelsker seg i en av stripperene og betaler og betaler for noen få minutter med henne. Det er ikke ekte og ikke sunt. Tenker du burde slutte med cam-jenter.. Betaler du for dette? Anonymkode: 39443...e3f 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det blir litt som de som går på strippeklubb og forelsker seg i en av stripperene og betaler og betaler for noen få minutter med henne. Det er ikke ekte og ikke sunt. Tenker du burde slutte med cam-jenter.. Betaler du for dette? Anonymkode: 39443...e3f Hun er fra Kroatia, og så sinnsykt vakre øyne. Aldri sett sånne øyer før, de lyser på en måte. De opptrer gratis, og hvem som helst kan lage sitt eget show. Men man kan også tipse me tokens. Jeg har tipset litt, siden jeg synes det er ille å se på uten å tipse. Av og til bare prater hun med oss i chatten, men av og til onanerer hun hvis hun føler for det. Anonymkode: b043e...226
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, Kjæregutt skrev: 😨 Jeg forstår at mange mennesker kan bli forelsket i visse mennesker i uvanlige situasjoner Jeg vil avklare noe, det du ser på skjermen er en fasade. Som du sa: Det var et show. Hun gjorde en jobb der hun skulle være hva folk vil, og du forsto dette. Hjernen din svarte riktig på det hun ville, men på slutten av showet de er begge to personer bak en skjerm. Med problemene og usikkerheten deres. Jeg anbefaler at du leser artikler om camgirls der de forteller om arbeidet sitt. Arbeid er det ikke for henne. Hun er sjeldent online og oftere på twitch å gamer. Anonymkode: b043e...226
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 Hva skulle internett totts'ene gjort uten runkgubber og White Knights? Skampatrullen må jobber hardere ser jeg. Anonymkode: f9f55...394 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Arbeid er det ikke for henne. Hun er sjeldent online og oftere på twitch å gamer. Anonymkode: b043e...226 Kan jeg spørre hvor gammel du er Ts? Anonymkode: e3f31...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #9 Skrevet 17. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg spørre hvor gammel du er Ts? Anonymkode: e3f31...4d9 Helst ikke. Men hvordan komme over en forelskelse? Anonymkode: b043e...226
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #10 Skrevet 17. desember 2019 Hvordan er det mulig å forelske seg i en simpel hore? Er bare å kalle en spade for en spade. Camgirls er horer. Anonymkode: 4eeff...0c5 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #11 Skrevet 17. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig å forelske seg i en simpel hore? Er bare å kalle en spade for en spade. Camgirls er horer. Anonymkode: 4eeff...0c5 Det er de ikke det. Dessuten er "horer" mennesker med verdi de også. Anonymkode: b043e...226 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #12 Skrevet 17. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er de ikke det. Dessuten er "horer" mennesker med verdi de også. Anonymkode: b043e...226 Selge kroppen sin for penger = hore. Selv om hun ikke ligger med seerne sine selger hun fortsatt kroppen sin som et produkt. Anonymkode: f9f55...394 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #13 Skrevet 17. desember 2019 Just now, AnonymBruker said: Selge kroppen sin for penger = hore. Selv om hun ikke ligger med seerne sine selger hun fortsatt kroppen sin som et produkt. Anonymkode: f9f55...394 Så du har sett på disse jentene? Anonymkode: ca0cb...c8a 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #14 Skrevet 17. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selge kroppen sin for penger = hore. Selv om hun ikke ligger med seerne sine selger hun fortsatt kroppen sin som et produkt. Anonymkode: f9f55...394 Ingen kjøper noe. Man tipser frivillig om man har lyst selv. Men det er gratis å se på om man ikke vil tipse. Anonymkode: b043e...226 4
Bamseklemmer Skrevet 17. desember 2019 #15 Skrevet 17. desember 2019 Ikke rart du blir forelsket, camgirls er flinke med å vise takknemlighet for det de får. Og de er veldig flink til at du skal føle deg vel. Hun setter pris på at du er ordentlig og behandler dem godt, at du sier snille ting og har forståelse hvorfor de gjør det. Da overøser de deg med kjærlighet tilbake. For dem som har opplevd dette, har ingen problem med å skjønne at blir forelsket. Men som du selv sier, er det jo uaktuelt som kjæreste. Jeg har stor repekt og forståelse for camgirls og ensomme menn, som får oppleve slik kjærlighet. Da betyr ikke penger noe som helst... Noen ganger blir både pengpungen og den andre pungen tom, men du sitter igjen med velbehag👌
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #16 Skrevet 17. desember 2019 Jeg var en slags camgirl - de menn som betalte betydde ingenting for meg, drev bare skuespill da jeg spurte dem om hverdagen eller seksuelle preferanser. Gjorde det for å dra ut tida så de måtte betale mer. Hadde 2 som ville kjøpe tid nesten daglig, jeg mistenkte at de hadde en følelse av at vi stod hverandre nær. Men det gjorde vi ikke. Da jeg "pensjonerte" meg, så bare forsvant jeg, de fikk ikke beskjed en gang. For de kjenner ikke meg, de kjenner bare kallenavnet, karakteren. Om jeg skulle camme igjen blir det med helt nytt navn og ny karakter. Gjør deg selv en tjeneste og slutt med camgirls. Du ødelegger for deg selv, du ødelegger hjernen din, det går utover hvordan du behandler jenter, hva du forventer av dem, hvordan du prater med dem. Og når de ikke er i form til å ha sex, så vil du dagdrømme om camgirls og kanskje lure deg til en time med dem, fordi du er så skadet at du ikke kan motstå. Penger du kunne brukt på gaver til folk du er glad i, eller til veldedighet, gir du til et kvinnfolk som ikke bryr seg om deg, og hvem vet hva hun bruker det på. Kanskje hun bruker narkotika? Eller sparer til klokke som hun kan gi ektemannen til jul. Ta vare på deg selv, slett og blokker❤️ Anonymkode: 9c003...56a 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #17 Skrevet 17. desember 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du har sett på disse jentene? Anonymkode: ca0cb...c8a Nei. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen kjøper noe. Man tipser frivillig om man har lyst selv. Men det er gratis å se på om man ikke vil tipse. Anonymkode: b043e...226 De selger likevel kroppen sin som et produkt. Dersom ingen ga de penger ville de heller ikke vist seg frem! Basic tilbud/etterspørsel. Anonymkode: f9f55...394 2
Cinnamondiva Skrevet 19. desember 2019 #18 Skrevet 19. desember 2019 Vel, hva med å ta sjansen og prøve å spørre henne på en romantisk date? 1
Bamseklemmer Skrevet 20. desember 2019 #19 Skrevet 20. desember 2019 (endret) På 17.12.2019 den 16.46, AnonymBruker skrev: Ta vare på deg selv, slett og blokker❤️ Lytt til erfarne camgirls👌...ja de fleste har kjæreste som ordner og steller i hjemmet, det er deres fulltidsjobb. Hun håver inn millioner på fake orgasm. Noen er faktisk menneskelige da, de svarer faktisk på meldinger enda😉 Endret 20. desember 2019 av Bamseklemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå