AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #61 Skrevet 26. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi må nok det. Utlendinger som forsvarer psykisk mishandling vil heldigvis møte motstand i Norge. Har du forresten sluttet å slå mannen din, tro. Anonymkode: d7216...a6d Hvem er det her som forsvarer psykisk mishandling? Det har ikke jeg gjort i hvert fall. Anonymkode: 25c92...cbe
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #62 Skrevet 26. desember 2019 På 17.12.2019 den 12.22, AnonymBruker skrev: Jøss, hva var det barnet ødela? Uansett hva det var, er jo dette ekstremt, hvis det var et hendelig uhell. Men vi kjenner ikke hele bildet. Har barnet for vane å ødelegge ting, så kanskje det til slutt tippet over for far? Uten helhetsbildet, er det vanskelig å tenke noe som helst om oppførselen. Anonymkode: ac2e4...555 Enig i denne! Altså hvis dette er noe barnet gjør med viten og vilje hele tiden, er det faktisk ikke unormalt at en eller annen gang så mister man besinnelsen littegrann, og da vil jeg påstå at dette er langt ifra verdens undergang. Dersom dette var en av få ganger, eller enda verre, et uhell, hvor barnet ødela noe, så er det absolutt ikke en grei fremgangsmåte.. Da hadde jeg blitt veldig overrasket. Anonymkode: 4a4b4...03e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå