Anie Skrevet 6. september 2002 #1 Del Skrevet 6. september 2002 På jobben i dag begynte vi å snakke om den ene sangen til Rosenstrøm, jeg er så het så het... kan ingen ...... meg.. Og ingen av oss forstår hva han synger mellom ingen og meg.. :oops: Vi trodde det var saknar for det passer, men det høres ikke sånn ut.. Det høres mere ut som sakar..... Men hva betyr det i såfall :-? Kan noen hjelpe oss 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 6. september 2002 #2 Del Skrevet 6. september 2002 Jag er så het, så het, kan ingen svalka mig, aldrig att jag klarar det här så het, så het, kan ingen svalka mig Du finner hele teksten på http://www.rosenstrom.com Svalka? Aner ikke hva det egentlig betyr, men kanskje et svensk ord for "avkjøle"??? Har rett og slett ikke peil.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 7. september 2002 #3 Del Skrevet 7. september 2002 Hvordan er resten av cd'n? Bra eller bare sånn middels? Har lyst på den men vet liksom ikke helt om jeg gidder å kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 7. september 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 7. september 2002 *Lillian*; Å tusen takk...... Du er en "knupp" :D Megan; Jeg har ikke hørt hele cd, bare het sangen og en til.. Og de er iallefall bra 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 7. september 2002 #5 Del Skrevet 7. september 2002 Han skal spille i Steinkjer den 19 september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå